bjorna Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tatt med canon ixus 860is gjennom mikroskop på 16x forstørrelse mener jeg det var. Har croppet vekk svart ring rundt, grunnet gjennom mikroskop. Synes det var veldig dekorativt mønster selv Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er enig at det er et dekorativt mønster. En stilig gjennomføring. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Et riktig så lekkert bilde Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Her skulle jeg til å bruke noen kraftuttrykk, men jeg modererte meg før moderatorene modererte meg. For dette var noe utenom det vanlige. Virkelig dekorativt ja. Til og med såpass uerfarne folk som Tom og PM ser jo det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Men hva var det som var under forstørrelsesglasset? Edit: hmm...lese emnetittelen kanskje? *nikke* Endret 9. oktober 2008 av b-real Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hold an litt, betyr dette at det stakkars treet måtte bøte med livet Et flott bilde er det nå uansett. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 abstrakt og stilig.. utrolig for fargene eksplodere her. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Enig med de andre her...fint bilde. God idé og pent utført. Kan sikkert gi artig effekt som et displacement map også Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Veldig stilig bilde, men hvis jeg skal pirke på noe så må det være at det kunne vært litt mer "luft" over og under ringen. Skjønner at dette er vanskelig pga mikroskop, men var som sagt bare pirk . Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vet ikke hvorfor, men jeg får en skikkelig 70-talls kjøkkentapet i hodet.... Dekorativt ja, enig, men nesten for mye av det gode... Lenke til kommentar
teinan Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Tatt med canon ixus 860is gjennom mikroskop på 16x forstørrelse mener jeg det var.Har croppet vekk svart ring rundt, grunnet gjennom mikroskop. åssn fikk du tredd mikroskopet utenpå kameraet ditt? en sånn linseovergang-ring vil jrg og ha! flott bilde, dekorativt og anderledes. Macro får en ny betyding... hehe Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det bildet har jeg sett før...! På veggen i filmen fear and louthing in las vegas..... Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 @teinan holdt kameraet over et av okkularene, og fokuserte gjennom dette, altså istedenfor å se med øyet, så jeg med kameraet. @Chris300, har ikke sett filmen, men er ikke umulig at du har sett ett lignende bilde før, da et tverrsnitt av et ungt furutre er stort sett likt når man kommer ned på cellenivå som her. Dette var et preparat foreleseren vår i botanikk hadde fått fra et firma som lager preparater. Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger, kanskje kommer jeg tilbake med mer "ekstrem makro" i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Oi, jeg hvet ikke hva jeg skal si, men det var ivertfall utrolig tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå