Kebab GUD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 "det er flere som vil dette" det kan man ta som et hint på no .... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 'konspirasjonsteorien' her, vel? JA!! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Har jeg sagt at #hw.no har noe med hw.no å gjøre? Noe jeg forøvrig heller ikke har. Jeg sier kun min mening om saken. Du må innrømme det er litt latterlig å dra det hele ut til permban for litt caps bruk? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Dette er den mest tragiske threaden jeg må ha lest. En 18 åring som prater om å banke opp en 15 åring (noe han ikke klarer) pga. at han bannet han fra dritt kanalen #hw.no Du vil vel ikke fyre enda mer opp under, grøss og gru!, 'konspirasjonsteorien' her, vel?Dette er nok flere som har lagt merke til. Selv har eg sett kordan visse folk holder sammen på en unøytralt måte. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Herr Abrahamsen: Hva med å, igjen, lese det som har blitt skrevet? Dette er nok flere som har lagt merke til. Selv har eg sett kordan visse folk holder sammen på en unøytralt måte. Vennligst utdyp dette, en av dere to. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 BBC er rå, beste op`en . (Mao de andre er møkka) KREMT OG HOST! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Har jeg sagt at #hw.no har noe med hw.no å gjøre? Noe jeg forøvrig heller ikke har. Jeg sier kun min mening om saken. Du må innrømme det er litt latterlig å dra det hele ut til permban for litt caps bruk? han fik en liten ban for overdrevet bruk av caps ... men etter det har han klaget (denne tråden er et bevis på det) og derfor har han nå permban.. (før denne tråden hadde jeg ikke noe i mot han .. vansklig å tro) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ok, leste mellom tråden, kan ikke si jeg ble noe klokere . Men har dere permbannet han er jeg sikker på at dere har en god grunn. Har ikke gjort noe annet enn å idle på #hw.no de siste ukene nå, så har ikke fått med meg så mye. Hvis noen av opene ble rørt av "alle de andre er møkka", så kan jeg si at det kun var for å sette ting på spissen. Såklart er dere ikke møkk, men BBC er best . Jeg har troen på at alle burde si unnskyld, slik at saken kan komme ut av verden, men såklart, det er ingen ting vi på forumet kan gjøre noe med bannen din kjakan. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ok, hva skal denne tråden utrette fremover? 1) Den er laget for å klage (på noe en egentlig ikke har rett til å klage på). 2) Det går nesten utelukkende i flaming og klaging. 3) Den beveger seg off-topic i det at alle skal fortelle hvilken op de liker minst. Hva gjør en mod da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 der fikk jeg en bann!! vil dere høre "reason" til at enaasen (aka B|Real og Echtelion) banna meg gjennom X? "det er flere som vil dette" Altså, Torsteinen, jeg bannet deg pga vi op'ene snakket om det og var klart enig om at noen trengte en pause, og denne gangen var det du som var den som styrte mest og #hw.no ble faktisk helt back to normal (hvis det er noe "normalt" på #hw.no da ). Jeg gav deg en ban på 48 timer. Hvis du vil inn igjenn, så ta kontakt med en OP...og be Høffelig om å fjerne ban'en og ikke kom med " ikke har noe sosialt liv". Det gjør bare saken værre når du har en slik samtale med en OP som er lei deg og blir sikkert ikke mere glad i deg etterpå heller. Og en annen ting er at du skal helst ta det opp med den Op'en som bannet deg, når du blir ban'et. Du må innrømme det er litt latterlig å dra det hele ut til permban for litt caps bruk? Vel...ikke når brukeren ikke hører ved første advarsel ved en kick eller andre represalier. Desverre er det noen som ser det på sin "rett" og drive å skal forsette å gjøre samme bruddene som en vanlig IRC-bruker har. Og at det endte med perm-ban skjønner jeg. Hvor at den er 100% permanent er vel opp til Kjakan selv. Som allyse sa...det er bare å ta hverandre i hendene og si unnskyld å bli ferdig med saken. Oh en eller annen moderator: STENG tråden PLZ! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Dette må være den mest omdiskuterte IRC-banen ever! Steng den, er lei av å ha den på toppen i søppel hele tiden Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Det er nok det fondus . allyse lovte over å gjøre slutt på den så jeg skal ikke blande meg inn. Dette blir for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg