Gå til innhold

bbc.. fortjener han å være op?

kjakan_mm

Anbefalte innlegg

Veit det da sosohal, menmen.. jeg sier det jeg mener, barnslig eller ei..

det er ikke så arlig om dere ikke unbanner meg, jeg er ikke så godt likt der uansett.

jeg tar tilbake det om BBC siden han (tydligvis) er en god kar(men jeg er ikke overbevist :-? .)

men k-dog! hehe. det kan man jo diskutere.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ro dere ned litt nå.

Denne diskusjonen fører ingen plasser.

Det er ikke lov å henge noen ut pga. skrivefeil på dette forumet og kan medføre utestenging, forstått purken (m.fl.)

Syntes skulle kjakan tatt opp dette med Borre/BBC/BigBlue pr mail eller PM istedet for å lage denne posten som en vet bare går i en eneste retning...

Lenke til kommentar

Dette er den mest tragiske threaden jeg må ha lest. En 18 åring som prater om å banke opp en 15 åring (noe han ikke klarer) pga. at han bannet han fra dritt kanalen #hw.no :lol:. Visse har "lite" med liv :D. Vi kan begynne å stryke meg fra listen hvertfall :cry:.

Imo kan dere slippe inn kjakan igjen. Pirkeri det dere driver med, jeg har selv blitt bannet fra #hw.no ett par tre ganger? Alle gangene av phunkee aka Anders. Husker ikke hva det dreier seg om men :-?.

Tror noen av @ på #hw.no burde skjerpe seg, de er bare så urealistiske og jævlige.

BBC er rå, beste op`en :yes:. (Mao de andre er møkka) :D:roll:

Lenke til kommentar
Dette er den mest tragiske threaden jeg må ha lest. En 18 åring som prater om å banke opp en 15 åring (noe han ikke klarer) pga. at han bannet han fra dritt kanalen #hw.no

Eh, hvis du først skal blande deg opp i saken, er det kanskje en fordel å lese tråden først?

Og det er vel ikke helt heldig at en hardware.no-mod blander seg såpass sterkt inn i #hw.no når det gang på gang er blitt presisert at de to har nada med hverandre å gjøre? Du vil vel ikke fyre enda mer opp under, grøss og gru!, 'konspirasjonsteorien' her, vel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...