fondus Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 kjakan_mm: Du er bannet fra #hw.no i 3 dager. Grunnen er at vi mener du trenger å kjøle deg litt ned. Kom tilbake og vis at du har skjerpa deg litt om 3 dager og vi vil la være å permbanne deg. 1 sjanse til, 1 Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 ey! nå kom jeg meg inn på kanalen!, så tar k-dog og banner meg med en gang!heh... mumle.. tg..mumle..torsteinen..mumle..meg..mumle..balltre..mumle** mumle.. tg..mumle..torsteinen..mumle..meg..mumle..balltre..mumle <-- du er 14 ... jeg er 18 ... hvem vinner? du går på Taekwon .. jeg gikk på nambudo... hvem vinner? du er plagsom .. jeg kicker plagsomme... hvem vinner? HAHA!! nambudo? sånn derre saaakte wææææ wooo!! haha.. taekwon-do er lik= flyve ditt hoppe datt sparke 5spark der og 6 der.. tihi.. ikke bare meg.. nevnte jeg ikke torsteinen? var jeg plagsom? ha! jeg sa en liten ting.. heh.. snakk om tapersk 18 åring (jeg er btw 15).. alder ingen hindring.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 HAHA!! nambudo? sånn derre saaakte wææææ wooo!! haha.. taekwon-do er lik= flyve ditt hoppe datt sparke 5spark der og 6 der.. tihi.. ikke bare meg.. nevnte jeg ikke torsteinen? var jeg plagsom? ha! jeg sa en liten ting.. heh.. snakk om tapersk 18 åseing (jeg er btw 15).. alder ingen hindring.. kjakan_mm: dette er kanskje grunnen til at du blir utestengt fra #hw.no. Oppførsel har litt å si... Synd desverre, Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 tror du ikke jeg driter i torsteinen... hvorfor skal jeg være redd for dere 2... dere en noen små drittunger.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 sånn derre saaakte wææææ wooo!! haha.. taekwon-do er lik= flyve ditt hoppe datt sparke 5spark der og 6 der.. tihi.. ikke bare meg.. nevnte jeg ikke torsteinen? var jeg plagsom? Du er usannsynlig plagsom, samt umåtelig tøff i trynet. Og jeg har ikke vært på #hw.no på lenge. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Gleder meg til TG ... vedder 100spenn på at du ikke viser trynet ditt i nærheten av meg .. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Gleder meg til TG ... vedder 100spenn på at du ikke viser trynet ditt i nærheten av meg .. Det veddemålet er du nesten dømt til å tape da. Du må jo antakeligvis møte han for å få pengene. ;p ey! nå kom jeg meg inn på kanalen!, så tar k-dog og banner meg med en gang!heh... mumle.. tg..mumle..torsteinen..mumle..meg..mumle..balltre..mumle** mumle.. tg..mumle..torsteinen..mumle..meg..mumle..balltre..mumle <-- du er 14 ... jeg er 18 ... hvem vinner? du går på Taekwon .. jeg gikk på nambudo... hvem vinner? du er plagsom .. jeg kicker plagsomme... hvem vinner? HAHA!! nambudo? sånn derre saaakte wææææ wooo!! haha.. taekwon-do er lik= flyve ditt hoppe datt sparke 5spark der og 6 der.. tihi.. ikke bare meg.. nevnte jeg ikke torsteinen? var jeg plagsom? ha! jeg sa en liten ting.. heh.. snakk om tapersk 18 åring (jeg er btw 15).. alder ingen hindring.. Altså, det er en smule irriterende å høre folk krangle om hvem som er sterkest om hvem som kan banke hvem (ja, deg også Kebab). Ufattelig barnslig i grunn. Og kjakan. Når du er bannet, så er du bannet. Da skal du holde deg ute. Du har tydeligvis ikke lest reglene våre, og når du heller ikke innehar litt IRC-vett, så får vi jo bare banne deg (siden du opprinnelig skal være det)? Du har heller ikke gjort deg bedre likt (av blant andre meg) med denne threaden. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Gleder meg til TG ... vedder 100spenn på at du ikke viser trynet ditt i nærheten av meg .. Det veddemålet er du nesten dømt til å tape da. Du må jo antakeligvis møte han for å få pengene. ;p ohh ... hmm ... altså, det er en smule irriterende å høre folk krangle om hvem som er sterkest om hvem som kan banke hvem (ja, deg også Kebab). Ufattelig barnslig i grunn. je det er det ... derfor ler jeg bare av han .. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Denne tråden gjorde ikke det no bedre nei, hva med å heller ta det opp med oper på epost ellerno?.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Akkurat dét ble vel foreslått på side 1, og det burde egentlig ikke være nødvendig å måtte foreslå det engang. Det burde si seg selv. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Akkurat dét ble vel foreslått på side 1, og det burde egentlig ikke være nødvendig å måtte foreslå det engang. Det burde si seg selv. for han? I do think so. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Det som burde si seg selv, er at en skal respektere en bann en får, og ikke komme tilbake før den er opphevet. LarsCie: Åffår ekke du på kanalen? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 for han? I do think so. Nettopp. Derav 'burde'. LarsCie: Åffår ekke du på kanalen? Je vikke bli banna. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 antal kick/bans i dag K-DoG : 2 kick .. 1 ban Phunkee: 5 kicks .. 4-5 bans CFD: 1 kick ..1 ban .. (pluss 2 kick/ban via X) .... ehh ja ... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 for han? I do think so. Nettopp. Derav 'burde'. LarsCie: Åffår ekke du på kanalen? Je vikke bli banna. Bare å idle der det. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 for han? I do think so. Nettopp. Derav 'burde'. LarsCie: Åffår ekke du på kanalen? Je vikke bli banna. Bare å idle der det. Hvis du gjør operatørene (helst fondus) tjenester (K-dog seksuelle) så blir du ikke banna. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Gleder meg til TG ... vedder 100spenn på at du ikke viser trynet ditt i nærheten av meg .. Det veddemålet er du nesten dømt til å tape da. Du må jo antakeligvis møte han for å få pengene. ;p ohh ... hmm ... altså, det er en smule irriterende å høre folk krangle om hvem som er sterkest om hvem som kan banke hvem (ja, deg også Kebab). Ufattelig barnslig i grunn. je det er det ... derfor ler jeg bare av han .. og du tror ikke jeg ler av deg? ha! du har verre hår en meg, og må gjemme deg bak de brillene dine 24timer i døgnet at det går ann! kaller du meg liten dritt? heh.. tror du ombestemmer deg når du ser meg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 og du tror ikke jeg ler av deg? ha! du har verre hår en meg, og må gjemme deg bak de brillene dine 24timer i døgnet at det går ann! kaller du meg liten dritt? heh.. tror du ombestemmer deg når du ser meg Er det bare jeg som synes dette høres bittelitt barnslig ut? Dette er vel på grensen til flaming osv. Det frister oss heller ikke å unbanne deg nå, kjakan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg