Gå til innhold

bbc.. fortjener han å være op?

kjakan_mm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På forumet skal du respektere dine moderatorer, på #hw.no skal du respektere dine operatører (for newkids er det dem med @). Hvis du har et problem med oss, er det faktisk ingen i hele verden som tvinger deg til å ikke skrive /part :)

Dust å lage en sånn thread på forumet btw. Blir det samme som om jeg skulle ha inn en thread og klagd på at dem bannet meg sisst gang jeg tok takeover på #vdv @ dalnet eller noe i den duren.. poenget er.. WFC? <-- sorry, men det er nok ingen :)

Lenke til kommentar

OG SE TIL POKKER OG LÆR DEG NORSK!

1) bbc er OP på #hw.no, jeg ble for ca. et døgn siden banna forde han sa jeg

2) må jo skrive det noen steder #hw.no folka leser

driter i hvor lenge han har vert her!

Nå tar vi lærer varianten;

Vert = Vært Vært Vært

Folka = Folkene Folkene Folkene

Forde = Fordi Fordi Fordi

Beklager eventuelle feil!

Mvh. Lærer, Purken! :D

Lenke til kommentar

Jeg blir rett og slett LEI MEG JEG !!!

BBC er kongen av alle (untatt de andre OP'ene på #hw.no) ...

Håper dere brenner et visst sted down under..

"Hvor andre steder skal jeg klage da ? " n000000000000b!!

Sleng en helt normal msg til BBC har vel aldri falt deg inn vel ?

Brenn sier jeg bare.. Brenn ..

Lenke til kommentar
kan jeg bare si en ting ..

det har sikkert blitt sagt i denne tråden tidligere men jeg gidder ikke lese .. ok  her er det ......

#hw.no har ikke en bidige dritt med denne siden å gjøre (www.hw.no)

så ikke klag HER! .. klag til BBC ... i privaten!...

vil ikke inn på #hw.no, grunnen til denne posten var å si hva jeg mente, ikke å komme inn på kanalen igjen..

Lenke til kommentar
kan jeg bare si en ting ..

det har sikkert blitt sagt i denne tråden tidligere men jeg gidder ikke lese .. ok  her er det ......

#hw.no har ikke en bidige dritt med denne siden å gjøre (www.hw.no)

så ikke klag HER! .. klag til BBC ... i privaten!...

vil ikke inn på #hw.no, grunnen til denne posten var å si hva jeg mente, ikke å komme inn på kanalen igjen..

Hva er vitsen med det? Skal jeg lage en ny thread for hver eneste mening jeg har, jeg også?

Lenke til kommentar
Ja, BBC fortjener nok det, Kjakan... Ettersom jeg kan huske så har heter han faktisk BBC "IRC" BigBlue "#hw-no" borre, mens du heter bare Kjakan.

Han har vært på #hw.no siden du begynte i barnehagen, og denne tråden hører ikke hjemme noen steder! Spesielt ikke på et forum! #hw.no har ingenting med hardware.no å gjøre!

-Jimmy Pop

*KREMT!* hvor er denne posten postet? søppel kanskje? synes det er passe tåpelig å klage på plasseringen da... :roll: dette er søppel og er også postet der :grumpy:

beklager hvis denne posten er blitt flyttet på...

Lenke til kommentar

Men...Som K-Dog sier....#hw.no@undernet har ingenting med www.hardware.no så slutt å klag her på forumet.

Syns bare en mod skal stenge tråden jeg... :roll:

dette har kanskje ikke mye med forumet å gjøre, men det har heller ikke resten av søppelbøtta.... stenge denne? i så tilfelle venter jeg spent på hvor mye som er igjen i søppelbøtta etterpå. her er det iallfall noe innhold! :grumpy: det er det mange søppel tråder som mangler...
Lenke til kommentar
dette har kanskje ikke mye med forumet å gjøre, men det har heller ikke resten av søppelbøtta.... stenge denne? i så tilfelle venter jeg spent på hvor mye som er igjen i søppelbøtta etterpå. her er det iallfall noe innhold! :grumpy: det er det mange søppel tråder som mangler...

Hvis du ikke liker deg her så stikk heller og slutt å klag.

Du poster jo selv her og du som oss alle andre er med på å bringe kvaliteten ned.

Liker du deg ikke her så la være å besøk OT-delen da. Værre er det ikke.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke liker deg her så stikk heller og slutt å klag.

Du poster jo selv her og du som oss alle andre er med på å bringe kvaliteten ned.

Liker du deg ikke her så la være å besøk OT-delen da. Værre er det ikke.

har absolut ikke sagt at jeg ikke liker søppeldelen, jeg har bare sagt at jeg ikke liker kvaliteten på søpplet...

Bringer JEG kvaliteten ned? neppe. har ikke laget nye poster her, og at jeg poster i noen av postene tror jeg ikke er med på å dra kvaliteten ned... verre med dem som poster uten innhold!

Lenke til kommentar

Hva er dette for noe fjas? BBC er en voksen og ansvarlig kar som jeg og mange andre har STOR respekt for. Er du bannet så har han en god nok grunn. Ta de opp med han istedenfor å svartmale han på forumet. Det kalles å oppføre seg som voksen. Men det er tydeligvis at du kanske har litt igjen før du kan kalle deg det, så du er vel unskyldt. :roll:

Og for ordens skyld så sier jeg som mange ganger før:

BBC - #hw.no er ikke helt den samme uten :woot:

Lenke til kommentar

BBC - #hw.no er ikke helt den samme uten :woot:

Der sa du det!

BBC sier kanskje ikke så mye i ord, men han lager alikvel liv der hele tiden, noen ganger lurer jeg på om han aldri sover :)

Top10(words): 1. BBC(37572) 2. K-DoG(23794) 3. sosohal(22594) 4. phunkee(21110) 5. AveMORphi(20425) 6. fondus(16850) 7. Aurstad(12786) 8. ClarkKent(12284) 9. DiKKy(11643) 10. Telcontar(11329)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...