kjakan_mm Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Nå har jeg flyttet denne til søppel, jeg mener dette seriøst og syntes den bør få stå! bbc er OP på #hw.no, jeg ble for ca. et døgn siden banna forde han sa jeg Repeterte linker, men det var 3 forskjellige linker, hvis han bare hadde prøvd å se etter.. da ble jeg kicka, så kommer jeg inn igjen for å si hvor dumt gjort det var av han, så ble jeg banna! ifølge BjaA sier de at jeg ble banna forde jeg brukte caps lock, bruker aldri caps lock! phunkee (som jeg egentlig har respekt for) sa at jeg skulle gi han BJ på tg, da kunne jeg slippe inn igjen :o og at alle op`ene hadde gjort det på verandre :o så, jeg vil ha alle deres støtte til å forhindre slik idiotisk banning i fremtiden :wink: og gjerne få vekk useriøse op`er som bbc.. BJ=Blow job. Kjakan_mm Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ja, BBC fortjener nok det, Kjakan... Ettersom jeg kan huske så har heter han faktisk BBC "IRC" BigBlue "#hw-no" borre, mens du heter bare Kjakan. Han har vært på #hw.no siden du begynte i barnehagen, og denne tråden hører ikke hjemme noen steder! Spesielt ikke på et forum! #hw.no har ingenting med hardware.no å gjøre! -Jimmy Pop Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg vil bare si at jeg synes det er barnslig av deg å poste her, bare fordi du er bannet fra kanalen (jeg har ingenting med banen å gjøre, og visste det ikke en gang). Ja, jeg synes han fortjener å være op, og jeg vil samtidig minne deg på at #HW.no@Undernet er en "tjeneste", og ingen rettighet. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ja, BBC fortjener nok det, Kjakan Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Ja, BBC fortjener nok det, Kjakan... Ettersom jeg kan huske så har heter han faktisk BBC "IRC" BigBlue "#hw-no" borre, mens du heter bare Kjakan. Han har vært på #hw.no siden du begynte i barnehagen, og denne tråden hører ikke hjemme noen steder! Spesielt ikke på et forum! #hw.no har ingenting med hardware.no å gjøre! -Jimmy Pop må jo skrive det noen steder #hw.no folka leser driter i hvor lenge han har vert her! så hvis en som har vert i norge i 20år og en annen som har vet her i 10år, skal han som har vert her i 20år slippe straff for drap? Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Enig, drittunge.. Forstå at dette forumet på NOEN måter har med chat-kanalen og gjøre! BBC er tøff! Alle har gjort noe for og bli op, f.eks, ikke regn med at du blir OPet bare av og være i kanalen! Du må være trofast, stoles på osv. OG SE TIL POKKER OG LÆR DEG NORSK! -Purken Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 det kan være irriterende...men de er sjefene, og det må du rette deg etter! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Forstå at dette forumet på NOEN måter har med chat-kanalen og gjøre! OG SE TIL POKKER OG LÆR DEG NORSK! Mente du "på ingen måte"? Kjakan_mm: Det er et kjent faktum at jo lenger du er et sted, jo mer street-respekt får du, og BBC er en av gründerne... Sorry, men han har får nok aldri mindre enn 499 i axx. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ja, BBC fortjener nok det, Kjakan... Ettersom jeg kan huske så har heter han faktisk BBC "IRC" BigBlue "#hw-no" borre, mens du heter bare Kjakan. Han har vært på #hw.no siden du begynte i barnehagen, og denne tråden hører ikke hjemme noen steder! Spesielt ikke på et forum! #hw.no har ingenting med hardware.no å gjøre! -Jimmy Pop må jo skrive det noen steder #hw.no folka leser driter i hvor lenge han har vert her! så hvis en som har vert i norge i 20år og en annen som har vet her i 10år, skal han som har vert her i 20år slippe straff for drap? Tror det er en smule forskjell? Her vet vi hvem alle sammen er (så å si) - tviler neppe på at du vet særlig godt hvem Tore Iversen er? BBC er kanskje bittelitt mer etablert og respektert enn deg på kanalen? Vi oper, valgte tross alt han (og phunkee) som 400 axx'ere (vi dødelige ops har bare 100 axx). Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Enig, drittunge.. Forstå at dette forumet på NOEN måter har med chat-kanalen og gjøre! OG SE TIL POKKER OG LÆR DEG NORSK! -Purken U too Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Kjakan_mm: For å sitere ord fra en vis kar: omg n00b plz stfu Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Forstå at dette forumet på NOEN måter har med chat-kanalen og gjøre! OG SE TIL POKKER OG LÆR DEG NORSK! Mente du "på ingen måte"? Kjakan_mm: Det er et kjent faktum at jo lenger du er et sted, jo mer street-respekt får du, og BBC er en av gründerne... Sorry, men han har får nok aldri mindre enn 499 i axx. Han får nok aldri mer enn 400 heller (ikke på en stund iaffal). Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg ble banna pga phunkee misunna Tempen min da... og jeg klarte å kalle filen noe phunkee ikke likte... denne var det vell... Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 greit greit! Men når han banner meg uten grunn, så er det grunn til å begynne å lure! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 greit greit!Men når han banner meg uten grunn, så er det grunn til å begynne å lure! Ja, men jeg synes måten du lurer på er veldig rar (klaging gjennom forumet). Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Kjakan_mm: For å sitere ord fra en vis kar:omg n00b plz stfu lol Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 greit greit!Men når han banner meg uten grunn, så er det grunn til å begynne å lure! Ja, men jeg synes måten du lurer på er veldig rar (klaging gjennom forumet). kk, men si meg noen annen måte å klage på da..? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 greit greit!Men når han banner meg uten grunn, så er det grunn til å begynne å lure! Ja, men jeg synes måten du lurer på er veldig rar (klaging gjennom forumet). kk, men si meg noen annen måte å klage på da..? Jeg trodde du bare lurte på hvorfor du var bannet jeg? Siden du ikke har noen rett i å klage, har jeg heller ikke tenkt å si hvordan du kan gjøre det. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Kjakan: BBC er en seriøs fyr (når han vil), og hvis du sender han en /msg BBC på IRC engang, så er jeg sikker på at dere kommer frem til en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg