Bone Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Heisann! Jeg har noen spill som jeg ikke har betalt for under "Mine Spill" på Steam.. Noen som vet hvor disse kommer ifra? Er det noe alle får? (Half-Life og de der er mine fra før..) Takker Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 En del er mods. De andre vet jeg ikke. Sjekk spillet hjemmeside for å finne ut hva som er mods. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Plutselig hadde jeg også en del spill (DIPRIP, Insurgency, Synergy og Zombie Panic) som bare dukka opp. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Plutselig hadde jeg også en del spill (DIPRIP, Insurgency, Synergy og Zombie Panic) som bare dukka opp. Knewt, de overnevnte spillene du postet er Modifikasjoner, også kalt MODs. Steam har visst begynt å "sponse" Half life 2 mods og gjort dem tilgjengelig via steam, fint tiltak synes jeg . Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Okei.. så alt det der som jeg ikke har kjøpt, er altså Half-Life mods? Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jepps. Du trenger bare et spill med source-motoren for å spille dem. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Okei.. så alt det der som jeg ikke har kjøpt, er altså Half-Life mods? Ikke "alle", de du har fått gratis er: DIPRIP, Insurgency, Synergy og Zombie Panic. Som er Half-Life 2 modifikasjoner. Team Fortress 2, Portal osv. er ikke gratis, du har vel sikkert kjøpt de spillene og mener nok modifikasjonene . Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Men jeg har ikke Half-Life 2, så da er det nok ikke noe håp for meg.. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Men jeg har ikke Half-Life 2, så da er det nok ikke noe håp for meg.. Trenger ikke Half Life 2, bare et spill med source motor, CSS, Half Life 2 (+ alle episodene), Portal, Team Fortress 2 osv . Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som har testa mod'sene? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Zombie Panic låser seg i det jeg skal åpne for å finne servere . meget plagsomt , hele pcen henger . vanligvis skal det komme beskjed fra firewall at hl2.exe forsøker å koble opp til nett. kan ikke se at noe er sperret i Firewall Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som har testa mod'sene? Insurgency er et veldig bra mod, realistisk, som betyr at det ikke er noe for CS kid'sa. Zombie Panic er VELDIG morsomt, 1 zombie som skal infisere 15 andre survivors, veldig gøy. Age of Chivalry er et veldig bra og realistisk modifikasjon som har et veldig godt gjennomarbeidet melee system, Synergy vet jeg ikke noe om og DIPRIP er bare kjedelig. Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De er alle gratis "prøve" spill fra utviklerne... De skal bare teste de ut før de lager spillet bedre, og ser om det blir en suksess. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen som har testa mod'sene? Insurgency er et veldig bra mod, realistisk, som betyr at det ikke er noe for CS kid'sa. Jeg vil nå tro at en som liker cs også vil like Insurgency godt. Det de sikter etter(ifølge seg selv) er immersion(innlevelse), ikke realisme. Run and gun blir belønnet, men det kan være lurt å henge med noen når ett flagg skal taes. Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 De er alle gratis "prøve" spill fra utviklerne... De skal bare teste de ut før de lager spillet bedre, og ser om det blir en suksess. Nei, det er ikke noe "prøve" av utviklere, det er mods til spill som allerede er på steam. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg anbefaler alle til å prøve Age Of Chivalry . meget morsomt . alt er annerledes en HL/CS:S osv . Jeg er hvertfall hekta ! Men hold dere unna russiske servere. de cheater ! Kan treffe deg i hodet fra andre siden av banen med en pil Ellers meget bra Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 En av de utviklerne fortalte at diprip skulle bli et eget spil vis det blir en suksess. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kilder elhacko. Ditt ord betyr intet på forumet uten kilder. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Prøvde aoc før det kom på steam da det var beta, Konge lan spill Peggle er et spill du fikk med Orange box, resten untatt hl2 spillene er mods som kom automatisk på steam i den siste oppdateringen deres, for å vise at modene er blitt ferdig, Feel free to install Vet mange har sett fram til Zombie Panic:source blant annet. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg fikk Team Fortress 2 uten å betale for deg. Bare smil og vær fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå