Gå til innhold

Internett Explorer fungerer ikke

madi

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fikk et problem med internett explorer for en tid tilbake,men jeg tenkte ikke så mye på det og fikk tak i firefox i stedenfor. Men nå som jeg driver og lager noen websider, trenger jeg IE for å teste. Jeg har nå installert IE 8 beta versjon. Men den fungerer heller ikke. når jeg kjører programmet henger den seg opp og da må jeg lukke den og får erorr. Jeg har kjørt antivirus, samt malwarebytes anti malware, spybot, etc for å rense pcen i tillfelle problemet forårsaket noe slags virus. Men problemet er fremdeles der og jeg får ikke brukt internett explorer.

håper på svar, på forhånd takk

mvh

Endret av madi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har hatt de samme problemer som deg, avinstallerte IE8 beta ( ustabil )og installerte IE7 igjen:

http://www.microsoft.com/norge/windows/ie/...ds/default.mspx

når man få problemer med den, så kan man tilbakestille den.

verktøy>alternativer for internett>avansert ( tilbakestill knappen )

lykke til

Jeg hadde IE7 før, og problemet begynte med den. så tenkte å prøve IE8 beta om kanskje det blir bedre, men nå har det blitt verre. jeg får ikke åpne explorer i det hele tatt. og nå som jeg prøver å installere IE7 får jeg feilmelding om at det er oppdaget en nyere versjon av internett explorer og derfor blir ikke IE7 installert.

Jeg har også tilbakestilt instillingene for IE, men det har ikke vært til stor hjelp.

Noen som har andre forslag? det hastr veldig nå, ville være takknemlig om noen kunne svaret snarest mulig.

mvh

Endret av madi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...