vegge Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 La oss si vi har et forum (phpbb2) der brukerne er altfor slappe til å poste. Hva slags tråd bør da opprettes for å få litt liv? Forumet er i begynnerfasen. Det må være en tråd som alle bare må svare på hvis de har lest den.. Har dere noen forslag? Det bør helst ikke være datarelatert da brukerne ikke er det.. *håper på respons* Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Bare post den samme posten du har posta her! Jeg følte at jeg MÅTTE svare her nå... Kaptein_S Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Det kommer vel egentlig på hva slags side forumet ligger på (hva den handler om etc) Men musikk er vel noe alle liker ! Eller du kan spørre om f.eks hva de skal i sommerferien etc. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Det kommer vel egentlig på hva slags side forumet ligger på (hva den handler om etc) Har vel egentlig sammenheng med en russeside, men det trenger ikke være russerelatert. Brukergruppen er uansett for det meste rundt 17-20 år. Tenkte å poste i kategorien Off-topic da.. Takk for forslag - kom med flere, så får vi se! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Svar eller dø (som i å miste kontoen). Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 HVIS det skal være russerelatert, kan du ta ting som "Hva slags dingser skal du skaffe i lua di?" eller no sånn.. HVIS det ikke skal være russerelatert, 'stjel' noe fra Off Topic her, som har slått an Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Svar eller dø (som i å miste kontoen). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Vel, jeg prøvde på "dunk hode i taststuret" her i søppel, men ble ikke godtatt av mod'isnee. Men det fungerer sikkert på vårkåte russ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Verste posten er "Hvilket os bruker du?" Det er en post som får 300 svar, og som er grufullt kjedelig å lese igjennom (for de som gidder det) Lenke til kommentar
vegge Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Vel, jeg prøvde på "dunk hode i taststuret" her i søppel, men ble ikke godtatt av mod'isnee. Fikk aldri med meg hva den handlet om..!? Wanna tell me? Har nå opprettet en "russetråd". Har dere flere tips til en vanlig Off-topic-tråd? Jeg henger ikke så mye her i Off-topic, men noen av dere andre må vel huske noen usedvanlig populære tråder..!? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Må vel være noe musikk spørsmål der folk MÅ bare si kan som er "best" og ka som suger. F.eks rock VS rap eller noe slikt. Folk klarer vist ikke å holde meningene for seg selv då. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Du oppretter en ny tråd, og kaller den "Siste Ordet". Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Du oppretter en ny tråd, og kaller den "Siste Ordet". Lenke til kommentar
vegge Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Siste ordet ja.. :smile: Men skal den tråden fungere som en IRC-kanal (som her på hw.no), eller skal det gjelde hele tiden å ha siste ordet? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Siste ordet ja.. :smile: Men skal den tråden fungere som en IRC-kanal (som her på hw.no), eller skal det gjelde hele tiden å ha siste ordet? Bare siste ordet. Vår versjon er for avansert for n00bs. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Fikk aldri med meg hva den handlet om..!? Wanna tell me? Typisk noe sånt, kan jeg tenke meg: 87uuiuj8jjyhnbjik Au! Fafo, tastatur + panne er ikke godt. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 SO2 og Babethread'en ble/blir jo lange... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Fikk aldri med meg hva den handlet om..!? Wanna tell me? Typisk noe sånt, kan jeg tenke meg: 87uuiuj8jjyhnbjik Au! Fafo, tastatur + panne er ikke godt. Du skal ikke dunke hardt dah Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Siden du spør om det må jeg bare si noe jeg og.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 1. SO2 eller noe sånt. Der folk bare snakker... 2. Bilder av lettkledde damer, og spør hva de syns, og be dem poste flere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå