Gå til innhold

Hvilken instant messaging client er lettest

Rice

Anbefalte innlegg

Heisann, har alltid brukt msn men tenkte jeg skulle finne ut om det fantes en "instant messaging client" er helt enkel og ikke opptar mye prosesser som msn?

Har prøvd pidgin, men skulle ønske den hadde ett søkefelt etter kontakter i kontaklisten min, og at du kan lukke ett chatte-vindu med escape knappen

Eidt: fy søren, pidgin er akkurat det jeg lette etter, den er genial, måtte bare se litt i instillingene, bør testes :D!!!

_RICE

Endret av Rice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gaim er det pidgin het tidligere.

amsn bruker uhorvlig mye resussjer. dette for at den må bruke et eget program til å oversette TLC programspråk til noe windows forstår.

men helt enig. pidgin er genialt. bruker lite banbredde også =) (om det skulle være viktig for deg)

Lenke til kommentar
gaim er det pidgin het tidligere.

amsn bruker uhorvlig mye resussjer. dette for at den må bruke et eget program til å oversette TLC programspråk til noe windows forstår.

men helt enig. pidgin er genialt. bruker lite banbredde også =) (om det skulle være viktig for deg)

takk for svar.

når jeg er i kontaklisten min på pidgin og så kan jeg trykke CTRL+F og får opp et søkefelt, men klarer bare skrive en bokstav, og det skjer ingenting :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...