Kjetil.. Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 gleder meg til cod5, har lyst til og kjøpe hele cod serien så langt spillene er til ps2 eller 360 Interisangt og følge dere diskusjon SAS og Lakus, mye lærerikt og nyttig. Likte cod4 godt og regner med de safer litt med cod5, men gleder meg uansett. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) gleder meg til cod5, har lyst til og kjøpe hele cod serien så langt spillene er til ps2 eller 360 Interisangt og følge dere diskusjon SAS og Lakus, mye lærerikt og nyttig. Likte cod4 godt og regner med de safer litt med cod5, men gleder meg uansett. Du får pr. Dags dato COD2, COD3 og COD4 til 360en (Om en måned får du COD:WaW også) Så absolutt verd å ta en titt på!!!!! (COD2 og COD3 burde du kunne finne til rundt om 100-lappen pr. Spill) Endret 10. oktober 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Callofduty.com medlemmer skal nå mota beta koder i deres inbox. Kun til X360 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Callofduty.com medlemmer skal nå mota beta koder i deres inbox.Kun til X360 HVOR? HVA? HVEM? NÅR? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) NEEEEEEEI, jeg fikk beta-key og 360en min er død... Nei, hadde ikke forhåndsbestilt det...så det kom som en overraskelse. Endret 12. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gief me? Jeg fikk ikke kode og min XBox lever Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 NEEEEEEEI, jeg fikk beta-key og 360en min er død...Nei, hadde ikke forhåndsbestilt det...så det kom som en overraskelse. Om du føler deg gavmild i din ulykke, er jeg mer enn villig til å fjerne iriitasjonsmomentet fra dine hender Har også en kode til EndWar om noen ville bytte;) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Lakus: Skal sende den til deg i morra, må bare sjekke om det er overhode noen mulighet for at jeg kan rekke det. Selv om jeg tviler, så må jeg ihvertfall teste om 360en kanskje lever...må ihvertfall teste. Men den er din hvis ikke ja Endret 12. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hjertlig tusen machosistiske kjempeklemmer og takk! Skjønner at du vil ha den for deg selv om Xboxen våkner til live, så det er null problem. Men send på PM om du sender den da, og ikke her i tråden Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Såklart sender jeg den på pm :!: Men jeg anbefaler at folk melder seg inn i comunity-sidene til spillene de venter på, jeg fikk beta-keyen pga. jeg var medlem i comunity-siden til COD5. Endret 12. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Såklart sender jeg den på pm :!:Men jeg anbefaler at folk melder seg inn i comunity-sidene til spillene de venter på, jeg fikk beta-keyen pga. jeg var medlem i comunity-siden til COD5. Er medlem av CharlieOScarDelta og prøver å overføre kontoen til COD5 siden som de ber om, men får bare feil. Har man sjangs om man lager en helt ny bruker i dag da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Du kan jo prøve, det står at siden jeg har vært så aktiv der så fikk jeg den keyen. Jeg har ikke skrevet et innlegg der engang :!: Skal de ikke ha beta på ps3.... Endret 12. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) With the return of vehicles, you'll also be able to upgrade your abilities on mounted turret guns--perhaps none more effective than the water cooler ability, which reduces the amount of time it takes a machine gun to overheat. Heh, morsomt formulert. Hvis det virkelig hadde fungert slik at det tok kortere tid å overopphete maskingeværet hadde det nok blitt lite brukt... Forhåndsbestilte forresten nettopp spillet (til Xbox 360) på Spaceworld.no i håp om å få betakode. Noen som vet om koden en skal bruke på firsttofight.blabllabla.com blir sendt automatisk? Endret 12. oktober 2008 av Tchernobog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå