Gå til innhold

Nytt COD:WaW deathmatch-footage!


SAS1984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gleder meg til cod5, har lyst til og kjøpe hele cod serien så langt spillene er til ps2 eller 360 :)

 

 

Interisangt og følge dere diskusjon SAS og Lakus, mye lærerikt og nyttig. :thumbup:

 

 

Likte cod4 godt og regner med de safer litt med cod5, men gleder meg uansett.

 

Du får pr. Dags dato COD2, COD3 og COD4 til 360en (Om en måned får du COD:WaW også)

Så absolutt verd å ta en titt på!!!!! (COD2 og COD3 burde du kunne finne til rundt om 100-lappen pr. Spill)

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Såklart sender jeg den på pm :!:

Men jeg anbefaler at folk melder seg inn i comunity-sidene til spillene de venter på, jeg fikk beta-keyen pga. jeg var medlem i comunity-siden til COD5.

 

Er medlem av CharlieOScarDelta og prøver å overføre kontoen til COD5 siden som de ber om, men får bare feil.

Har man sjangs om man lager en helt ny bruker i dag da?

Lenke til kommentar
With the return of vehicles, you'll also be able to upgrade your abilities on mounted turret guns--perhaps none more effective than the water cooler ability, which reduces the amount of time it takes a machine gun to overheat.

 

Heh, morsomt formulert. Hvis det virkelig hadde fungert slik at det tok kortere tid å overopphete maskingeværet hadde det nok blitt lite brukt... :D

 

Forhåndsbestilte forresten nettopp spillet (til Xbox 360) på Spaceworld.no i håp om å få betakode. Noen som vet om koden en skal bruke på firsttofight.blabllabla.com blir sendt automatisk?

Endret av Tchernobog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...