SAS1984 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kom nettopp over et par multiplayer "in-game-footage" filmer av det kommende storspillet COD:WAW. Det ser helt fantastisk ut. Som et modded-COD4 spill, med nye maps. (Akkurat slik jeg håpet) Klipp 1: http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/1422...eathmatch1.html Klipp 2: http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/1422...eathmatch2.html Klipp 3: http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/1422...eathmatch3.html Klipp 4: http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/1422...eathmatch4.html Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dette ser dritbra ut! Gleder meg stort! Tviler på at det blir like finpusset som CoD4, men jeg likte jo til og med CoD3. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 ser faktisk naice ut, akuratt som COD4 bare med andre våpen og baner. får lyst til og kjøpe det bare for multiplayer, men så såpørs det jo da om det blir flere som spiller dette online eller om 4ern fortsatt er like populært. spiller fortsatt COD4 daglig her. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Har signed opp for Betaen, og i følge Treyarch, så starter den så å si hvert sekund nå. Gleder meg som en liten drittunge til jul. (Har allerede sett bilder av folk som spiller Betaen) Eller som Kiefer Sutherland sier ved endt match :"Outstanding Marines, out fu*king standing!" Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hvor signer du opp for beta? og er det fortsatt mulig? Endret 9. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 UAV i et WW2 skytespill.... De har ikke mye tillit til folk lenger. Det er bra utviklerne passer på slik at folk slipper å bruke ører eller andre sanser, men isteden kan løpe rett dit fienden er til enhver tid. Var det noe jeg hatet med COD4 så var det UAV, airstrike og helikopter. Alt, alt for lett å få, UAV varte så lenge at med flere enn 2 på laget så hadde man den konstant, Airstrike var så kraftig at man lett kunne gå fra et Airstrike til det neste, og helikopter var bare latterlig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da gjemmer man seg...uansett de hundene var litt artige Lenke til kommentar
Noko Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Ser ut som at de selger det samme spillet to ganger, bare i ett nytt utseende. Blir nesten som rainbow 6 og rainbowsix 2:vegas.. Og at ett "recon plane" høyt oppe i lufta skal kunne spore fiendene helt perfekt, er bare urealistisk. Spesielt under 2.verdenskrig. Edit: Hundene er en grei ide. Men det hadde vert bedre om hundene var som i cod 4, istedet for at de dreper deg med en gang. Endret 9. oktober 2008 av Noko Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dør du med en gang av hundene? ikke noen mulighet for å komme deg ut av kjeften på den..hmm Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Mener at jeg har lest ett eller annet sted at man får beta nøkkel hvis man forhåndsbestiller spillet. Er det noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Spelet ser bra ut. Men som nokon andre sa, så ser det ut som dei selger det samme spelet bare med nokre få forandringar. Moglegheiten til å bruke tanks og hunder er kult. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Flammekastern er grunn nok til å kjøpe spillet:D Og til dere som liker WW2 spill så er det nye Brothers in arms helt konge:D Endret 9. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Mener at jeg har lest ett eller annet sted at man får beta nøkkel hvis man forhåndsbestiller spillet. Er det noen som kan bekrefte dette? Du har store muligheter til å få en BETA-tilgang om du enten bestiller spillet fra Gamestop, eller SpaceWorld (Noe jeg gjorde). Mottokk en mail fra Spaceworld, med en "nøkkel", som jeg skulle logge inn på "www.firsttofight.callofduty.com/home", hvor jeg skulle registrere nøkkelen (Noe jeg gjorde, og fikk tilgang på 1 unikt COD:WAW tema til Xbox360en), i tillegg til jeg fikk beskjed om at jeg var en av de heldige til å få tilgang til Betaen (Selve BETA-nøkkelen blir sendt pr. Mail i løpet av kort tid) Kan også tillegge at jeg har en på vennelisten min, som spiller BETAEN nå (Han fikk tidlig tilgang grunnet Venne/familie-invitasjon opplegget deres) Vedlagt er et bilde av profilen hans, mens han spiller Betaen. http://img443.imageshack.us/my.php?image=picture0009mb8.jpg Endret 9. oktober 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 UAV i et WW2 skytespill.... De har ikke mye tillit til folk lenger. Det er bra utviklerne passer på slik at folk slipper å bruke ører eller andre sanser, men isteden kan løpe rett dit fienden er til enhver tid. Var det noe jeg hatet med COD4 så var det UAV, airstrike og helikopter. Alt, alt for lett å få, UAV varte så lenge at med flere enn 2 på laget så hadde man den konstant, Airstrike var så kraftig at man lett kunne gå fra et Airstrike til det neste, og helikopter var bare latterlig. +1 Ser ut som at de selger det samme spillet to ganger, bare i ett nytt utseende. Blir nesten som rainbow 6 og rainbowsix 2:vegas.. Og at ett "recon plane" høyt oppe i lufta skal kunne spore fiendene helt perfekt, er bare urealistisk. Spesielt under 2.verdenskrig. Edit: Hundene er en grei ide. Men det hadde vert bedre om hundene var som i cod 4, istedet for at de dreper deg med en gang. +1 Flammekastern er grunn nok til å kjøpe spillet:D +1 Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Og til dere som liker WW2 spill så er det nye Brothers in arms helt konge:D Vel. Multiplayeren er helt patetisk i det spillet, og det er ikke så voldsomt autentisk som de vil ha det til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg venter med å dømme multi-delen til noen patcher har kommet, singelplayer delen er helt konge ihvertfall. Multi-delen suger ikke så mye ennå, få bort noen bugger osv. så komemr det til å bli fint for de som liker å sammarbeide=) Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Og til dere som liker WW2 spill så er det nye Brothers in arms helt konge:D Vel. Multiplayeren er helt patetisk i det spillet, og det er ikke så voldsomt autentisk som de vil ha det til. Slenger meg på den.. Husker "gameplay-traileren" vi fikk se av Brothers in Arms: HH for et par år siden (Som så helt fantastisk ut).. Nå vi da endelig fikk selve spillet, og fikk se hvor "nedtonet" det egentlig var, i forhold til "gameplay-footaget" vi så for et par år siden, så kan jeg ikke si annet enn at jeg ble litt skuffet. Spillet var i og for seg greit nok. Ok grafikk. Ok story. BEDRITEN Multiplayer av dimmensjoner, så langt til pokker bort i gokk, at det ikke kan beskrives i ord her, uten fare for å bli bannet for evig tid. Ang. Folk som tuter over at "Recon/overvåkningsflyet" spotter fiender ikke er realistisk, så trenger en ikke å gå lengre enn til COD4, for å se mangel på realisme: Fiender tåler 1 AG-3/G-3 7.62mm i en hastighet på opptil 820meter i sekunder, rett gjennom hodet. Eller at M-4A1 ikke kan stilles inn på Semi-automatisk (Noe den er mest effektiv på), eller at folk faktisk respawner etter at de dør. Eller den konstante UAV-en en har oppe, når et overvåknings drone-fly sirkler over, og gir en kontinuerlig UAV-oppdatering på det lille "eye-LCD-displayet foran venstre øye"...Vent nå litt.. Soldatene har jo ikke noe "eye-attachment", så hvordan kan en hele tiden passe på radaren/UAVen, uten å konstant måtte holde oppe en "receiver", på størelse med en GameBoy, får å kunne ha en radar. For ikke å snakke om de pilot-løse Cobra helikoptrene en kan kalle inn, når en når en kill-streak på 7. Det handler om gameplay. Det plager ikke meg at et "recon" fly kan spotte fienden "LITT" for detaljert i COD:WaW, noe mer enn alt det tidligere nevte ovenfor plager meg. Endret 9. oktober 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det handler om gameplay. Det plager ikke meg at et "recon" fly kan spotte fienden "LITT" for detaljert i COD:WaW, noe mer enn alt det tidligere nevte ovenfor plager meg.Forskjellen ligger i det at teknologien, eller rettere sagt, mangelen på den, gjorde det umulig på den tiden. I motsetning er forskjellene i COD4 der for å gjøre det litt mer moro. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Det handler om gameplay. Det plager ikke meg at et "recon" fly kan spotte fienden "LITT" for detaljert i COD:WaW, noe mer enn alt det tidligere nevte ovenfor plager meg.Forskjellen ligger i det at teknologien, eller rettere sagt, mangelen på den, gjorde det umulig på den tiden. I motsetning er forskjellene i COD4 der for å gjøre det litt mer moro. Så Teknologien gjør det mulig å tåle en 7.62mm som blåser halve hodet av deg, eller en 5.56mm, med en hastighet på hele 930m i sekunder (Som splintrer seg i kontakt) gjennom skallen??? Om du sitter på patenten på en slik teknologi, så er du ikke så fryktelig langt unna å være miliadær. Og hva med de ubemannede Cobra helikopteren (Som det ikke er mulig å styre uten pilot, til forskjell fra droner og Tomahawk-cruise missiler) Og hele den konstante UAV-delen som finnest i COD4, er vi ikke i besittelse av, selv pr. Dags dato. Det nærmeste en kommer, er "prototyper og eksperimentelt" utstyr en finner i US Army (Tom Clancy´s GRAW) Igjen, så er alt bassert på gameplay, for å gi en størst mulig underholdningsfaktor, på bekostning av realisme. Endret 9. oktober 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå