Gå til innhold

Nytt COD:WaW deathmatch-footage!


SAS1984

Anbefalte innlegg

Kom nettopp over et par multiplayer "in-game-footage" filmer av det kommende storspillet COD:WAW. Det ser helt fantastisk ut. Som et modded-COD4 spill, med nye maps. (Akkurat slik jeg håpet)

 

 

Klipp 1:

 

http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/1422...eathmatch1.html

 

Klipp 2:

 

http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/1422...eathmatch2.html

 

Klipp 3:

 

http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/1422...eathmatch3.html

 

Klipp 4:

 

http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/1422...eathmatch4.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har signed opp for Betaen, og i følge Treyarch, så starter den så å si hvert sekund nå. Gleder meg som en liten drittunge til jul. (Har allerede sett bilder av folk som spiller Betaen)

 

 

Eller som Kiefer Sutherland sier ved endt match :"Outstanding Marines, out fu*king standing!"

Lenke til kommentar

UAV i et WW2 skytespill....

 

De har ikke mye tillit til folk lenger. Det er bra utviklerne passer på slik at folk slipper å bruke ører eller andre sanser, men isteden kan løpe rett dit fienden er til enhver tid.

 

Var det noe jeg hatet med COD4 så var det UAV, airstrike og helikopter. Alt, alt for lett å få, UAV varte så lenge at med flere enn 2 på laget så hadde man den konstant, Airstrike var så kraftig at man lett kunne gå fra et Airstrike til det neste, og helikopter var bare latterlig. :)

Lenke til kommentar

Ser ut som at de selger det samme spillet to ganger, bare i ett nytt utseende.

 

Blir nesten som rainbow 6 og rainbowsix 2:vegas..

 

Og at ett "recon plane" høyt oppe i lufta skal kunne spore fiendene helt perfekt, er bare urealistisk. Spesielt under 2.verdenskrig.

 

Edit: Hundene er en grei ide. Men det hadde vert bedre om hundene var som i cod 4, istedet for at de dreper deg med en gang.

Endret av Noko
Lenke til kommentar
Mener at jeg har lest ett eller annet sted at man får beta nøkkel hvis man forhåndsbestiller spillet. Er det noen som kan bekrefte dette?

 

 

Du har store muligheter til å få en BETA-tilgang om du enten bestiller spillet fra Gamestop, eller SpaceWorld (Noe jeg gjorde). Mottokk en mail fra Spaceworld, med en "nøkkel", som jeg skulle logge inn på "www.firsttofight.callofduty.com/home", hvor jeg skulle registrere nøkkelen (Noe jeg gjorde, og fikk tilgang på 1 unikt COD:WAW tema til Xbox360en), i tillegg til jeg fikk beskjed om at jeg var en av de heldige til å få tilgang til Betaen (Selve BETA-nøkkelen blir sendt pr. Mail i løpet av kort tid)

 

Kan også tillegge at jeg har en på vennelisten min, som spiller BETAEN nå (Han fikk tidlig tilgang grunnet Venne/familie-invitasjon opplegget deres)

 

Vedlagt er et bilde av profilen hans, mens han spiller Betaen.

 

http://img443.imageshack.us/my.php?image=picture0009mb8.jpg

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
UAV i et WW2 skytespill....

 

De har ikke mye tillit til folk lenger. Det er bra utviklerne passer på slik at folk slipper å bruke ører eller andre sanser, men isteden kan løpe rett dit fienden er til enhver tid.

 

Var det noe jeg hatet med COD4 så var det UAV, airstrike og helikopter. Alt, alt for lett å få, UAV varte så lenge at med flere enn 2 på laget så hadde man den konstant, Airstrike var så kraftig at man lett kunne gå fra et Airstrike til det neste, og helikopter var bare latterlig. :)

+1

Ser ut som at de selger det samme spillet to ganger, bare i ett nytt utseende.

 

Blir nesten som rainbow 6 og rainbowsix 2:vegas..

 

Og at ett "recon plane" høyt oppe i lufta skal kunne spore fiendene helt perfekt, er bare urealistisk. Spesielt under 2.verdenskrig.

 

Edit: Hundene er en grei ide. Men det hadde vert bedre om hundene var som i cod 4, istedet for at de dreper deg med en gang.

+1

Flammekastern er grunn nok til å kjøpe spillet:D

+1

Lenke til kommentar
Og til dere som liker WW2 spill så er det nye Brothers in arms helt konge:D

 

Vel. Multiplayeren er helt patetisk i det spillet, og det er ikke så voldsomt autentisk som de vil ha det til.

 

 

Slenger meg på den.. Husker "gameplay-traileren" vi fikk se av Brothers in Arms: HH for et par år siden (Som så helt fantastisk ut).. Nå vi da endelig fikk selve spillet, og fikk se hvor "nedtonet" det egentlig var, i forhold til "gameplay-footaget" vi så for et par år siden, så kan jeg ikke si annet enn at jeg ble litt skuffet. Spillet var i og for seg greit nok. Ok grafikk. Ok story. BEDRITEN Multiplayer av dimmensjoner, så langt til pokker bort i gokk, at det ikke kan beskrives i ord her, uten fare for å bli bannet for evig tid.

 

Ang. Folk som tuter over at "Recon/overvåkningsflyet" spotter fiender ikke er realistisk, så trenger en ikke å gå lengre enn til COD4, for å se mangel på realisme:

 

Fiender tåler 1 AG-3/G-3 7.62mm i en hastighet på opptil 820meter i sekunder, rett gjennom hodet. Eller at M-4A1 ikke kan stilles inn på Semi-automatisk (Noe den er mest effektiv på), eller at folk faktisk respawner etter at de dør.

 

Eller den konstante UAV-en en har oppe, når et overvåknings drone-fly sirkler over, og gir en kontinuerlig UAV-oppdatering på det lille "eye-LCD-displayet foran venstre øye"...Vent nå litt.. Soldatene har jo ikke noe "eye-attachment", så hvordan kan en hele tiden passe på radaren/UAVen, uten å konstant måtte holde oppe en "receiver", på størelse med en GameBoy, får å kunne ha en radar. For ikke å snakke om de pilot-løse Cobra helikoptrene en kan kalle inn, når en når en kill-streak på 7.

 

Det handler om gameplay. Det plager ikke meg at et "recon" fly kan spotte fienden "LITT" for detaljert i COD:WaW, noe mer enn alt det tidligere nevte ovenfor plager meg.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Det handler om gameplay. Det plager ikke meg at et "recon" fly kan spotte fienden "LITT" for detaljert i COD:WaW, noe mer enn alt det tidligere nevte ovenfor plager meg.
Forskjellen ligger i det at teknologien, eller rettere sagt, mangelen på den, gjorde det umulig på den tiden. I motsetning er forskjellene i COD4 der for å gjøre det litt mer moro.
Lenke til kommentar
Det handler om gameplay. Det plager ikke meg at et "recon" fly kan spotte fienden "LITT" for detaljert i COD:WaW, noe mer enn alt det tidligere nevte ovenfor plager meg.
Forskjellen ligger i det at teknologien, eller rettere sagt, mangelen på den, gjorde det umulig på den tiden. I motsetning er forskjellene i COD4 der for å gjøre det litt mer moro.

 

 

Så Teknologien gjør det mulig å tåle en 7.62mm som blåser halve hodet av deg, eller en 5.56mm, med en hastighet på hele 930m i sekunder (Som splintrer seg i kontakt) gjennom skallen??? Om du sitter på patenten på en slik teknologi, så er du ikke så fryktelig langt unna å være miliadær.

 

Og hva med de ubemannede Cobra helikopteren (Som det ikke er mulig å styre uten pilot, til forskjell fra droner og Tomahawk-cruise missiler)

 

Og hele den konstante UAV-delen som finnest i COD4, er vi ikke i besittelse av, selv pr. Dags dato. Det nærmeste en kommer, er "prototyper og eksperimentelt" utstyr en finner i US Army (Tom Clancy´s GRAW)

 

Igjen, så er alt bassert på gameplay, for å gi en størst mulig underholdningsfaktor, på bekostning av realisme.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...