Linken Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hei, Jeg har Jabra JX20 BT handsfree og er meget misførnøyd med denne. - Skurrer dersom jeg har telefonen en armlengde fra øret. - Skurrer hvis telefonen ligger i passasjer sete i bilen. - De jeg snakker med klager over "ekko". - Meget ustabil tilkobling med telefonen, ofte en lang prossess og koble den til. - Sitter DÅRLIG i øret, i alle fall mitt. Trenger tips til ny handsfree som gjør jobben. Bruker telefon en del i jobb og er avhengig av noe bedre enn Jabra JX20. Kan godt være litt større. Endret 8. oktober 2008 av Linken Lenke til kommentar
Linken Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Tjo, her var det mange delte erfaringer Får å si det sånn, styr unna Jabra JX20!!! Gikk for den noe større (og eldre) Nokia BH-900. Allerede første dagen opplevde jeg en stabil og rask tilkobling. For ikke å snakke om langt bedre lyd, spesielt for de jeg prater med. Altså mindre støy! Og i tillegg kan jeg benytte den samtidig som telefonen ligger i passasjer sete i bilen. Fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå