Fromage Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nå begynner jeg å bli fedd upp! Har 2 xbox360 der den ene er koblet til ruter via trådløst. Den andre via kabling. Har koblet de til lcd-tv-skjermer. Har kjøpt GRAW2 to eksemplarer. Laget et spill på system link, men den andre maskinen finner ikke noe spill satt opp. Prøver så å koble kabel på begge der de ikke går via bredbåndsruteren, men via en switch. Ikke noe kontakt mellom spillene. Oppretter deretter en live gold konto pluss en til og prøver å koble til via Live. Ikke noe oversikt over spillet jeg har created. Må man besitte overnaturlige evner for å få dette til? Eller er det noe galt med utdannelsen min? Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Gjør forøvrig oppmerksom på at NAT er åpen og testene som xbox kjører er ok. Lenke til kommentar
preppy Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vrient. Jeg er ingen kløpper på nettverk, men har det seg slik at du kan, på individuelt nivå, koble begge xboxene opp mot live og spille der, bare ikke sammen? Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Vrient. Jeg er ingen kløpper på nettverk, men har det seg slik at du kan, på individuelt nivå, koble begge xboxene opp mot live og spille der, bare ikke sammen? Så lenge man har 2 uavhengige kontoer, så må det jo gå det? Men det går jo ikke an å koble dem sammen gjennom en switch heller. Det er vel ikke noe jeg må slå av eller på i selve xboxen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå