Nervetattoo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Overgangen fra actionhelt til hverdagshund. Se videoen Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Animasjonsfilmer er og blir koselige og jeg tror ikke jeg klarer å ikke like en av de som har kommet de siste årene. Dette tror jeg ikke er no unntak Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Husker jeg så traileren til Kung-Fu Panda en 6-7 måneder før lanseringsdato. Jeg som er Cartoon/Anime fan ble ganske fort frelst, og gledet meg i flere måneder. Når dagen endelig sto for tur, ble jeg utrolig skuffet over filmen. Når traileren er bedre enn selveste filmen, er det noe jeg vil kalle et lite problem. Ser ut som denne Bolt filmen kan ha en god dose humor og spenning.. Får bare ikke håpe Disney skuffer meg slik som DreamWorks. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Vel, John Lasseter er med som producer, så det er faktisk sjanse for at det blir bra. Endret 14. oktober 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg