sharkbite Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 jeg har spurt min far, naboen og klassen om de vet hvordan man fjerner plomben på scooter men deter ingen som vet hvordan Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Eg spår ein tidlig død for denne tråden. Endret 8. oktober 2008 av Painapple Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 varier men på noen så må du sveise igjen et rør som sender eksosen tilbake i sylynderen Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) ja, eller så er det en sperrering på variatoren, men mer sier jeg ikke. Det er nemlig slik at det ikke er lov å gjøre modifikaasjoner som endrer turtall/fart eller endrer registreringsklasse for et kjøretøy. Endret 8. oktober 2008 av Atzz Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er ikke lov å trimme moped i Norge, derfor stenges tråden. Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg