Mazeking Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er det noen her som har testet Live For Speed? Hva synes dere om det? Maze 8) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Fjern den avataren FFS.. den er for stor og for stygg! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Fjern den avataren FFS.. den er for stor og for stygg! Jepp. Rett og slett stygg Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hva er det for et spill? Du må nesten mene Need For Speed, for jeg finner ikke mye om spillet. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Live for speed er vel et helt ok spill, Fysiken på bilen er ikke så veldig realistisk, henger altfor dårligt på veien. Spillet er jo ikke ferdigt enda, så det er bare to baner, men det er o artigt i multiplayer. Kul avatar forsten Mazeking. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Ligger mer info om spillet her http://lfs.racesimcentral.com/ Lurer på om det er veldig bra eller om det er litt for hypet. Har ikke hardware ennå til å få testet demoen. Apropos min avtar RÅ? 8) Maze Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Apropos min avtar RÅ? 8) Nja, ikke så verst, men tviler på at moderatorene liker den. Den er nok for stor, så jeg ville fjernet den. :wink: Lenke til kommentar
kdog Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Live for speed er vel et helt ok spill, Fysiken på bilen er ikke så veldig realistisk, henger altfor dårligt på veien. Spillet er jo ikke ferdigt enda, så det er bare to baner, men det er o artigt i multiplayer. Kul avatar forsten Mazeking. det er jo dritkult da! fysikken er jo det som ER bra! det er realistisk. Spill som Need for speed er jo urealistisk, og sitter alt for bra på veien! det er bare en bane, men med mulighet for å kjøre andre veien. 3 biler. må prøves!! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 *laste ned* kan vel alltids testes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå