Xanman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er det mulig å koble iPod til XBox, og så se filmer jeg har lagret på iPoden på TVen? Jeg har prøvd, men jeg fikk det ikke til. Jeg har en iPod Classic 80GB og en XBox 360 Elite 120GB om det har noe å si. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Et eller annet sted på Xboxen finnes det en bitteliten download som tillater avspilling fra iPod. Er så evig lenge siden jeg har gjort dette at jeg ikke husker hvor. Men ja, det er mulig. Søk litt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Søkte på Google. Fikk dette: To listen to unprotected AAC files from your iPod music player-Go to the Marketplace area of the Xbox Dashboard and select Game Store, All Games. -Select Optional Media Update twice (once from All Games and again from the Optional Media update screen), then Confirm Download. -Once your download is complete, select Continue and return to the Xbox Dashboard (press BACK or B three times). Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Tusen takk Skal prøve nå. Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fikk det ikke til å funke med Ipod Touch:( Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Det funket sånn halvveis.. Jeg fant bildene og musikken jeg hadde på iPoden, men jeg fant ikke iPoden på Video-seksjonen Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det funker ikke i det hele tatt med iPhone.. Video driter jeg i, gidder jeg ikke å se på TV uansett, det som erger meg er at jeg ikke får hørt musikken min.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Det funker ikke i det hele tatt med iPhone.. Video driter jeg i, gidder jeg ikke å se på TV uansett, det som erger meg er at jeg ikke får hørt musikken min.. Jeg tror dessverre at det ikke funker med verken iPhone eller iPod Touch. Hvorfor vet jeg ikke... Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det funker ikke i det hele tatt med iPhone.. Video driter jeg i, gidder jeg ikke å se på TV uansett, det som erger meg er at jeg ikke får hørt musikken min.. Jeg tror dessverre at det ikke funker med verken iPhone eller iPod Touch. Hvorfor vet jeg ikke... De bruker et helt nytt system som ikke er støttet av xbox enda... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Følger det ikke med en slags AV-kabel du kan bruke til å koble iPoden opp mot TVen uten å gå gjennom Xboxen? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fulgte ikke med på iPhone edge, men kan hende det gjør det på Touch. Ellers må du kjøpe den svindyre kabelen fra Apple. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Så vidt jeg vet, følger det ikke med noe mer enn USB-kabel.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå