Thunderr Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei Eg farga håret mitt svart for 1 uke siden og det blei ein total fiasko. Heldigvis farga eg håre mitt med svart farge som skal gå ud i 5-7 vask.. nå har eg vaska håret mitt minst 13 ganger og eg begynner ikkje å se det brune håre : / Noen som har tips til åssen eg skal få mitt brune hår tilbake? :S Takk for alle svar <3 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Farg det brunt? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Mimir goes smartmode ;D Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Føler meg genial i dag. :!: Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) You should (Føler meg engelsk idag) Endret 10. oktober 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Å farge håret hjemme er et sjansespill. Sett mye artige resultater etter det ja Hvis ikke det ordner seg så er det vel en tur til frisøren som må til. Jeg selv fikk svartfarge trukket ut hos frisør. Gikk til en lærling så kostet meg kun 100 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå