Dewil Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Tok dette bildet av en kompis i sommer og redigerte det litt. Han likte ikke bildet fordi han syntes han så teit ut. Selv synes jeg han har et fantastisk uttrykk men jeg klarer ikke overtale han. Noen her som har noen meninger om bildet? Endret 8. oktober 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 For stort, og meget stygg etterbehandling, sorry to say... Er det DH du har prøvd å etterligne? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) DH? Falt litt utafor der gitt Prøvde å få til en litt røff look på bildet, mulig litt 70-80 tallet pga brillene Endret 8. oktober 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 ahh han jah. hodet henger ikke med i dag gitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bildet minner meg automatisk om de brunkremgutta man får på email av og til. Med 1 kg hårgele i "rett-opp-sveis" og 1 liter mørk brunkrem i trynet. Bortsett fra at kompisen din er krittbleik. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hadde han hørt den hadde han nok flippa ut gutten er nemlig bonde Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hvorfor det? Han er sikkert stolt over sin melkehvite kropp, siden han er bonde. Men alle kan jo se at det er omtrent 2 hekto gele i håret hans, bonde eller ikke. Det er som om jeg skulle bli sint fordi noen mente at jeg har kort hår når jeg nettopp har vært hos frisøren. Eller at jeg skal bli sint fordi noen hevder at Karmøy er en øy. Men det er jo litt typisk bønder å være virkelighetsfjerne . Her på øyen har vi en ung psyko av en sauebonde som vil banke opp alle som prater med damer han har vært sammen med en gang i tiden. Selv om han er sammen med en annen. Han kan finne på å sparke deg i bakhodet når du går ned trappen foran han, selv om du ikke vet hvem hverken han eller den dama du pratet med for tre timer siden er. Jeg håper ikke kompisen din er en slik bonde . Bondestanden får ha meg unnskyldt. Jeg har selvfølgelig ingenting annet enn respekt for de som produserer matvarer i et stadig med teknologisk samfunn. Polafiltre er farlige å svelge, og minnekort over 2gb er svært vanskelige å fordøye. Endret 8. oktober 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) heldigvis er han ikke en slik bonde du beskriver pm. Synd at noen er sånn. Skal en tur ut med han til helgen tenker jeg å kjøre litt 4hjuling på jordet. Tenkte å ta noen action shots. og et nytt portrett. Polafiltre er farlige å svelge, og minnekort over 2gb er svært vanskelige å fordøye. Godt sagt Endret 8. oktober 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Disse var det jeg tenkte på.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har bare en ting å si: Selv om det er en spøk. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Disse var det jeg tenkte på.. Hehe.. Regna med det. Er ganske mange kopier av det bildet på nettet.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sier ikke det for å trolle altså..det var bare det første jeg tenkte på. Så jeg henger meg på kompisen sin side i saken Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Sier ikke det for å trolle altså..det var bare det første jeg tenkte på. Så jeg henger meg på kompisen sin side i saken Skjønner at du kom til å tenke på det.. Han kunne faktisk hvert fjerde mann i det bildet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvorfor det? Han er sikkert stolt over sin melkehvite kropp, siden han er bonde. Men alle kan jo se at det er omtrent 2 hekto gele i håret hans, bonde eller ikke. Det er som om jeg skulle bli sint fordi noen mente at jeg har kort hår når jeg nettopp har vært hos frisøren. Eller at jeg skal bli sint fordi noen hevder at Karmøy er en øy. Men det er jo litt typisk bønder å være virkelighetsfjerne . Her på øyen har vi en ung psyko av en sauebonde som vil banke opp alle som prater med damer han har vært sammen med en gang i tiden. Selv om han er sammen med en annen. Han kan finne på å sparke deg i bakhodet når du går ned trappen foran han, selv om du ikke vet hvem hverken han eller den dama du pratet med for tre timer siden er. Jeg håper ikke kompisen din er en slik bonde . Bondestanden får ha meg unnskyldt. Jeg har selvfølgelig ingenting annet enn respekt for de som produserer matvarer i et stadig med teknologisk samfunn. Polafiltre er farlige å svelge, og minnekort over 2gb er svært vanskelige å fordøye. Har ei i klassen som har 3 ekser som er slik. Hun er fra ei bygd i Trøndelag, hvor hun var sammen med balnt annet 3 bønder, og de skambanker/skambanket alle kjærestene hun har hatt i senere tid. Nå er hun sammen med naboen, en 195 høy skiskytter, men spinkel som faen Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Må si meg enig med Pm her ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har så lite peil på bilder at jeg syntes det var kult, jeg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 EDGYLOOOK! Sorry, det skurrer litt i øynene mine. Det er for redigert, og er for kaldt. Få se en varmere versjon? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ble litt VEL blått for min del Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Disse var det jeg tenkte på.. Tror dette er tatt samme kveld: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå