linndy Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hei.. hvordan kan man slette seg som bruker på facebook?? er det mulig i det hele tatt?? ellers åssen fungerer det?? Lenke til kommentar
akle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 det er ikke mulig... men det er mulig og deaktivere profilen Lenke til kommentar
linndy Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 det er ikke mulig...men det er mulig og deaktivere profilen får jeg ikke slettet bilder av meg der heller? sånnt som folk har lagt inn.. kjønner ikke facebook, så vill ikke ha bruker der mer... facebook er teit! det må da finnes en eller annen måte å få sletta??? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Om du har lagt ut bilder, kan du slette dem selv, om andre har lagt ut bildet kan du be dem å slette bildet av deg, eller kontakte facebook gjennom "Report this photo" lenken under bildet og be dem ta det ned. For å slette din egen konto kan du følge instruksjonene til disse forskjellige artiklene. Eller du kan bare deaktivere den i dine kontoinnstillinger. Endret 9. oktober 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 det er ikke mulig...men det er mulig og deaktivere profilen får jeg ikke slettet bilder av meg der heller? sånnt som folk har lagt inn.. kjønner ikke facebook, så vill ikke ha bruker der mer... facebook er teit! det må da finnes en eller annen måte å få sletta??? Hvis du ikke Skjønner facebook, så er det jo bare å få noen til å vise deg hvordan det funker. Facebook er genialt dersom man vet hvordan man skal bruke det, og dersom man er forsiktig med hva man legger ut av bilder og informasjon..som event. senere kan brukes mot en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå