mirwais Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er nødt til å skaffe meg ny mobil, ettersom min kjære K610i sliter med energinivået om dagen. Jeg har noen krav, og har kommet fram til at det i realiteten står mellom to telefoner: SE K810i og SE C702. Krav: Sony Ericsson Ikke symbian Candybar-design Kameralys Track ID Ikke dyrere enn 3000 (helst mye under) Gjerne GPS, EDGE, 3G, men ikke et must. Ser at dette heller mest mot et kjøp av SE K810i, men føler den telefonen er litt gammel. Som saget er SEC702 et godt valg etter kriteriene, men jeg pleier å kjøpe telefoner over nettet, og jeg vet ikke helt hvordan det funker hvis telefonen skulle være full av barnesykdommer, slik jeg har lest på flere brukervurderinger. Får jeg gratis reparasjon/oppgradering hvor som helst, eller må telefonen sendes tilbake til nettbutikken? Vet noen om en firmwareoppgradering kan løse (eller har løst) slike problemer (den låser seg visstnok og har tregt menysystem utifra det jeg har sett). Jeg har som sagt K610i og jeg opplever den som rask og god ved navigering i menyene og skriving av sms. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Som regel løses problemene med c702 av en firmware oppgradering ja. Som ligger offentlig tilgjengelig på SE sine sider. Ellers så kan alle butikker sende inn telefoner til reperasjon. Men dersom telefonen er kjøpt på nett, somregel da via moobi så er det gunstigs for deg og registrere at du ønsker service på tlf så får du tilsendt gratis sendingspakke for telefonen. (tar tid) eventuelt kan du levere telefonen i en hvilken som helst telebutikk (ta med kvittering) og sende den inn derfra. Noen butikker vil da ta seg betalt for frakt i og med at den ikke kjøpt hos de. Personlig så ville jeg her valgt c702. K810 er virkelig en god telefon, men den er desverre på vei ut av det norske markedet idag ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå