Jo Are Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei Da jeg kjørte Ferrari F2007 og skulle gire oppdaget jeg at jeg måtte bruke girspaken, kan man ikke bruke flippene bak rattet? Jeg har Logitech G25 ratt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Èn tråd går sikkert fint.. Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei Da jeg kjørte Ferrari F2007 og skulle gire oppdaget jeg at jeg måtte bruke girspaken, kan man ikke bruke flippene bak rattet? Jeg har Logitech G25 ratt. Trykk gir spaken ned! Så vri om knappen i midten! Da setter du på "Paddle Shift" Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hei Da jeg kjørte Ferrari F2007 og skulle gire oppdaget jeg at jeg måtte bruke girspaken, kan man ikke bruke flippene bak rattet? Jeg har Logitech G25 ratt. Trykk gir spaken ned! Så vri om knappen i midten! Da setter du på "Paddle Shift" Edit: Takk det funket Endret 8. oktober 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå