steinrr Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Canon EOS 20D, 17-40 f/4 L, 17mm, 1/100@9, ISO 100 http://www.risa-home.com/pub_pics/border.jpg Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Et talende bilde. Nydelig i s/h. Ingen tvil om at jeg liker det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Enkelt og stilrent. Dette kunne jeg tenkt meg sett i kjempestort format på veggen. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fint at du ikke har latt deg friste til å lage en overtydelig diagonal av dette motivet. Jeg synes også det er ganske stilig i sin enkelthet. Lenke til kommentar
Fotonoob Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er jo glad i s/h foto, så dette likte jeg godt. Får en trang til å vite hva som er på baksiden av gjerdet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ikke noe jåleri, og det likte jeg. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 mye bra som er i BK fortia.. og dette hører til den katalogen. Flott presentert. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg laget også en variant som skal bli et "langt" bilde til å henge bortover veggen. Tror kanskje det kan bli stilig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå