RasmusKRiis Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tok dette bildet av Akershus festning hva synes dere?? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det som først slo meg var at du har tatt et bilde i oktober med høstfarget mur, bra timet. Jeg regner med at det er trangt og vanskelig å få posisjonert seg her, ut fra det har du fått komponert det ganske bra. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 dette likte jeg! nydelig himmel, knall tekstur på mursteinene, bra fargemetning. eneste som trekker ned for min del er folka i bildet. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dette var fint. Fin kontrart mellom tegl og blomster i forgrunn. Enig at de folka skulle vært fjerna. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg synes det ikke gjør noe at bildet inneholder folk. At en står på kne og er helt klart en fotograf er dog noe uvanlig... Sterke farger gir meg mer følelse av en varm dag i sydligere strøk enn en høstdag i Oslo; men det gjør jo ikke noe. Fra Photowalken i August ? Tom Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg synes det ikke gjør noe at bildet inneholder folk. At en står på kne og er helt klart en fotograf er dog noe uvanlig... Sterke farger gir meg mer følelse av en varm dag i sydligere strøk enn en høstdag i Oslo; men det gjør jo ikke noe. Fra Photowalken i August ? Tom Det er fra i sommer ja, men er litt usiker hva Photowalken i August er el. var? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det er fra i sommer ja, men er litt usiker hva Photowalken i August er el. var? Du var ikke med på denne ? Tom Endret 9. oktober 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er fra i sommer ja, men er litt usiker hva Photowalken i August er el. var? Du var ikke med på denne ? Tom Fikk ikke linken til å funke Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fikk ikke linken til å funke Prøv nå. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå