Otmin Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei Eg har et spørsmål angående rengjøring av viftene i Antec 900. Dette gjelder i hovedsak viftene på framsida. Eg kommer litt dårlig til når eg skal rengjøre dem. Noen gode tips til hvordan eg kan komme lettere til? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fjerne de 8 skruene som holder brønnen og så bare ta den ut:) Bruker du en drill tar dette gjerne maks 5min inkludert rensing. Lykke til! Lenke til kommentar
Otmin Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Fjerne de 8 skruene som holder brønnen og så bare ta den ut:) Bruker du en drill tar dette gjerne maks 5min inkludert rensing. Lykke til! Takk:) Men eg er egentlig ganske ny på dette området da, og eg vet ikke helt va brønnen er. Kan du fortelle meg det? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Virker de kjent??? :!: Spøk til side, brønner finnes i tre formater (sikkert fler ikke standard formater også), 5.25" for fks dvd/cd rom, viftekontrollere og lignende. 3.5" for fks harddisker floppydisker og enkelte viftekontrollere. Tilslutt har vi 2.5" som er for små harddisker, sitter gjerne i bærbare. Mye annet rart som finnes som kan puttes inn i en brønn, folk lager det mest utrolige:D Håper du ble litt klokere nå, å lykke til igjen da:) Lenke til kommentar
Otmin Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Spøk til side, brønner finnes i tre formater (sikkert fler ikke standard formater også), 5.25" for fks dvd/cd rom, viftekontrollere og lignende. 3.5" for fks harddisker floppydisker og enkelte viftekontrollere. Tilslutt har vi 2.5" som er for små harddisker, sitter gjerne i bærbare. Mye annet rart som finnes som kan puttes inn i en brønn, folk lager det mest utrolige:D Håper du ble litt klokere nå, å lykke til igjen da:) Oja, men da har eg det klart for meg tusen takk skal du ha :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå