John_Larsen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei, alle sammen. Noen som kan fortelle meg hvor lang ledningene på dette surroundanlegget er til bakhøytalerne? Synd de ikke er trådløse, som på Z 5450! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Du kan forlenge kabelen med vanlig høyttalerkabel så burde ikke være noe problem! 2 er: 25' (7.6m) 3 er: 15' (4.6m) Kilde: Manualen Endret 8. oktober 2008 av mreinha Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Min tommestokk måler rundt 7,5 meter til bakhøytalerene, og 5 meter til front. Center bør ikke være noe problem om du skal bruke det til data? Har selv forlenget mine ledninger med 3,5m ekstra på bakhøytalerne, null problem. OffT: Z-5500 er også bra priset. Du får mere enn det du betaler for, så det anbefales fra min side. Anbefaler også et lydkort/hovedkort med optisk utgang - kjempebra lyd! Vær obs på at sikringene i suben ryker lett, men disse kan byttes uten at garantien ryker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå