Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg har begynt å røyte!

ftbllftbll

Anbefalte innlegg

Nå i det siste har jeg begynt å røyte litt.

Dette gjelder håret på hodet. Jeg har halvlangt hår. Det er ikke mye, men når jeg har på med genser kan man se at det ligger noen hårstrå på ryggen, når jeg våkner kan man se at det ligger noen hårstrå her og der, når jeg drar en hånd gjennom håret henger det av og til noen igjen i hånden. Jeg er bare 18 år så ikke gammel med andre ord. Kan det ha noe med shampoo? Voks? Dusjer for ofte/for sjeldent?

Takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet, og i følge min frisør kommer det av at håret mitt er så tykt (hodebunnen klarer ikke å holde fast i alt sammen), og dette merker jeg ved at det "forsvinner" hver gang jeg klipper håret kort.

Kan dette være årsaken hos deg også? Håret mitt er ikke spesielt langt (rett nedi nakken), men er ganske tykt :)

Lenke til kommentar
Det er vanlig å røyte litt. Opptil hundre hårstrå i døgnet skal visst være helt normalt og ingenting å bekymre seg for. Og når man har litt lengre hår, ser man det bare mye bedre.

Viss det stemmer så trenger jeg ikke å bry meg ^^ men rekker håre å vokse tilbake viss det faller av så mye hår vær dag? :S

Lenke til kommentar

Zeph: Mente at man ser det mye bedre når det først detter av, ikke at det syns på hodet at man har mista en del ;)

Papirkurrv: Jeg har røyta i mange år allerede, og jeg har ikke merka noe særlig til at håret mitt blir tynnere av det. Eneste gangene håret mitt føles tynnere, er når jeg farger det, men det har vel egentlig veldig lite med saken å gjøre.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...