Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med denne combofix loggen?

Anbefalte innlegg

Hei jeg sliter med et program som heter Antivirus 2009, dvs. spyware greia med det navnet som jeg har sett er ganske kjent som et virus. Jeg har brukt Malwarebytes Anti-Malware og SmitFraudfix fra før og det ser ut til å ha hjulpet, men jeg har fått opp en pop up som sier noe ala. "Windows security alert: critical system error blablabla. Click OK to protect your computer". Om jeg trykker X så kommer den opp igjen om 5 minutter, trykker jeg OK eller Cancel så laster den ned Antivirus 2009 på nytt, og den nedlastinga kan ikke skrus av.

Se i vedlegget for Combofix logg.

Takk på forhånd :)

log.txt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg sliter med et program som heter Antivirus 2009, dvs. spyware greia med det navnet som jeg har sett er ganske kjent som et virus. Jeg har brukt Malwarebytes Anti-Malware og SmitFraudfix fra før og det ser ut til å ha hjulpet, men jeg har fått opp en pop up som sier noe ala. "Windows security alert: critical system error blablabla. Click OK to protect your computer". Om jeg trykker X så kommer den opp igjen om 5 minutter, trykker jeg OK eller Cancel så laster den ned Antivirus 2009 på nytt, og den nedlastinga kan ikke skrus av.

Se i vedlegget for Combofix logg.

Takk på forhånd :)

Har du både avg og avast instalert samtidig?

Lenke til kommentar

Kopiere fet tekst under bildet->åpne notisblokk og lim inn.

Lagre på skrivebordet som CFScript.txt

Gjør som på bildet combofix vil starte,Post logg c:\combofix.txt

cfscriptyt1.gif

File::

C:\WINDOWS\system32\winwp.bmp

C:\WINDOWS\system32\mkrnl.exe

---

Husk kun et antivirus på systemet som nevt.

---

Kjør CClenaner som dette

'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere enn 48 t.

Kjør og register-renser"svar ja til og reparere"-->backup svar ja når du blir spørt.

Kjør register-renser et par ganger til alle feil er borte.

---

Ny runde med MBAM

---

Se om det er greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...