Jo Are Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei Siden jeg har prestert å dampe i hjel telefon min sist jeg dusjet må jeg nå ha ny, siden budsjettet mitt er satt til 2000 kr og jeg liker masse funksjoner har jeg tenkt på Nokia E51. Men et par ting jeg lurer på: 1. Telefonen kommer til å bli brukt som mp3 spiller, lurer derfor på om jeg kan koble til eget headset? Enten i telefon eller i med følgende adapter. 2. Ser den har trådløst nett, er det godt nok til at jeg kan surfe med? Lese nyheter (vg) og forumet. 3. Har aldri hatt en S60 telefon før, kan man instalere programmer og spill på den? Takker for svar Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 www.s60.com er en god start for deg som lurer på dette med programmer. JA, S60 er i likhet med Windows mobile flott for de som vil ha tilgang til flere programmer på telefonen. Wifi fungerer helt fint til internett. Skjermen kunne jo da vært større, men det er snakk om vanlig trådløst nett her altså. Ordinære nettsider er ingen problemer. Telefonen har en dugende musikkspiller, og alt du trenger for å bruke vanlig headset er å kjøpe en liten overgang til 20kr som går fra 2,5mm jack til 3,5mm jack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå