Sewero Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Når jeg låser pc-en er det fortsatt mulig å skru av pc-en, mulig å fjerne det? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvorfor vil du det? Uansett er det jo bare å trekke ut stikkkontakten hvis noen vil slå av PCen din. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Trekke ut stikkontakten? Er du morsom? Jeg vil fjerne dette valget da ingen skal få gjort noe med pc-en min mens den er låst, de kan jo fortsatt skru av PSU eller ta strømmen men da kan jeg kreve oppreisning for ødeleggelse. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har du prøvd å skru av Fast user switching? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 jeg mener du skal kunne endre dette i den lokale group policyen for maskinen. trykk Start -> Kjør -> skriv mmc -> Trykk enter -> Fil - Legg til -> Gruppepolicybehandling (nå sitte rjeg på Vista så den kan hete noe annet hos deg noe ala Lokal gruppepolicy eller lignende). når denne er lagt til må du nesten lete deg frem til riktig policy-setting på maskinen. husk å lagre når du er ferdig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det ligger sikkert under "User settings-administrative templates-start menu and taskbar". (Eller der omkring.) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det ligger sikkert under "User settings-administrative templates-start menu and taskbar". (Eller der omkring.) ikke lokale group policy settings. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Illustrerer på bildet hva jeg vil ha bort. Har du prøvd å skru av Fast user switching? Denne metoden funket, det andre har jeg har ikke turt å gjøre enda før jeg har fått bekreftet at vi er på samme side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå