Überadri Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Imens får man nå bare skrive "Edit: Endret fordi blabla" om man føler for å grunngi endringen Der hvor det er grunn for å bli mistenkt for å ha misbrukt redigeringsfunksjonen, er det jo akkurat så enkelt som Dotten sier. Skriv "Edit: *grunn*" nederst! En annen ting er at moderatorer burde bruke de fine boksene sine konsekvent når de redigerer andres innlegg! Det hender det er litt uklart. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Enig i at boksene burde brukes hver gang, og ikke bare når moderatoren føler for det. Det ser mye penere ut, og man ser med en gang at det er en moderator som har vært inne (lenge før man har fått lest brukernavnet). Endret 29. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette irritasjonsmomentet ble faktisk tatt opp av meg selv i en tid hvor jeg knapt kjente til "Photoshop" og jeg var en flittig bruker av "Internet Explorer" Jeg har etterhvert vent meg til linjen, men jeg kan vel for så vidt være enig i at linjen fortsatt trenger litt oppussing. Lenke til tidligere tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=391341 Der har jeg foreslått hvordan det kan løses med en knapp for å se historikk (Om redigerfunksjonen fikk en historikkfunksjon) og hvordan den kunne flyttes opp. (Tidligere foreslått av Skagen i denne tråden) Å ha en tidsbegrensning på redigering av innlegg vil jeg ikke ha. Vil vi virkerlig tilbake til denne diskusjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg