banansplitt™ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dette kan kanskje virke veldig sært for noen, og det er det vel også. Jeg mener at "Innlegget er endret av bla bla"-teksten som kommer opp under innlegget om man endrer det "skitner" til innlegget. Mulighet for å gjøre denne lille "notisen" litt mer diskré? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Skitner til innlegget? Skjønte ikke helt. Ellers er jo det teit at strekene før signaturen er bare 20. Tallet er jo 23. Og da burde jo det vært 23 streker også. Endret 8. oktober 2008 av Ståle Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skjønner hva du mener, men for at folk skal forstå at de må gjøre trådene sine skikkelige og kanskje lese reglene må dette til PhenomenA! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tullprat spør du meg. Det er i noen tilfeller greit å vite om noe har blitt endret. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er i noen tilfeller greit å vite om noe har blitt endret. Jeg skrev da ikke at det skulle fjernes, bare at jeg ønsket det litt mer diskré. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Kanskje den kunne flyttes opp til linja hvor tidspunktet for selve postinga står. Noe slikt som dette: Endret 8. oktober 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det er også greitt at man skjønner at innlegget er endret uten å smyglese det med skriftstørrelse 7. Endret 8. oktober 2008 av Ståle Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje den kunne flyttes opp til linja hvor tidspunktet for selve postinga står. Noe slikt som dette: Ja! Få igjennom det Skagen. Ser mye bedre ut... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kanskje den kunne flyttes opp til linja hvor tidspunktet for selve postinga står. Noe slikt som dette: Ingen dum ide, dog det kan bli litt dumt også da det er en grunn til at en redigerer innlegg så hvis den skulle flyttes opp dit så burde det være en form for fargeendring som gjør at den blir mer synlig og ikke bare forsvinner i alt annet av tekst og informasjon som en raskt ignorerer. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvorfor er det egentlig så viktig for andre og vite at du har redigert innlegget? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvorfor er det egentlig så viktig for andre og vite at du har redigert innlegget? I en diskusjon er det vel regelsett viktig å se om en person har "trekt seg ut", ved hjelp av å endre feks, en mening. Så i mine øyner er det derfor den er der. Og et pluss er det jo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvorfor er det egentlig så viktig for andre og vite at du har redigert innlegget?Nå tenker jeg som oftest iform av moderator sine øyne da...yrkesskadet kan en vel si og da er det som oftest en god grunn til at en har redigert et innlegg Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Men dere burde uansett flytte den... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Synes det er bra sånn som det er nå. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Enig med både trådstarter og Skagen. Sånn det ser ut nå så skitner det til posten. Har irritert meg over dette selv. Forslaget til Skagen likte jeg veldig godt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Enig med mange her. Ser stygt ut. Derimot kan man jo jukse litt Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 18. oktober 2008 av Lund :* Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvordan fikk du til det Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Bare sett [spoiler ] uten å slutte den på slutten av innlegget. Uten mellomrom selvfølgelig. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 19. oktober 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Aha! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor En liten bug altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg