MST Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei.. Har bredbånd fra telenor og har 2 routere+1modem. Den ene routern er en speedtouch router og den andre er en ZyXEL trådløs router. Modemet er av merket " Tecom ". Og nå i det siste har nettet starter og forsvinne stadig vekk! Skjer opptil 1-2 ganger i timen.. Men noe jeg har lagt merke til er at det ofte skjer når den stasjonære pc'n ( kabel ) blir slått på og brukt og skjer faktisk nokså sjeldent når jeg bruker lap'topen ( trådløs ). Når nettet forsvinner slukker lampene der det står " internet " og " dsl " på speedtouch routern. Har slitt litt med dette før og, men er nå i det siste det har startet og skje så ofte.. Hva er galt:S? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Adsl2+ 16000kbs kombinert med for dårlig linje kanskje? Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Har normalt basic nett fra telenor i hvertfall.. Ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bittorrent på den stasjonære? Hva heter modem og routerne (modellnummer?) Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Routere: Zy-XEL G2000-Plus v2 Speedtouch 546T2 Modem: Telecom GW1000ST Har ikke noe bittorent på stasjonære.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Tipper problemet ligger i iptelefoniadapteret (tecom). Hvis det er koblet slik: Speedtouch-Tecom-Trådløsrouter så koble heller trådløsrouteren en av lanportene på Speedtouch. Endret 8. oktober 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Skal prøve det;).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå