vig12345 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) hvad skal mand vælge er der nogen som kan komme med fordele/ulemper på disse Endret 8. oktober 2008 av vig12345 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hvad skal mand vælge er der nogen som kan komme med fordele/ulemper på disse Jeg skal ikke late som om jeg har spesielt greie på forskjellene her. Men jeg gjetter neppe veldig feil om jeg antar at Nikon-objektivet er noe nærmere state-of-the-art. Det oversettes til: Nikon hvis du vil ha det beste, Sigma hvis du ikke synes du har råd til det beste. Den nye Nikon 300m 2.8 VR er svært bra optisk. Håper noen med hands-on erfaring kan hjelpe deg mer. Lenke til kommentar
arela Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Leste endel om Sigma 300 f/2.8 på Nikon Cafe. Den skal være bra, omtrent som Sigmas zoom (120-300 f/2.8) For meg var det ingen tvil, da VR ikke er noe must for meg, ble det en brukt Nikon AF-S 300 f/2.8. Er veldig fornøyd med den, men det er jo vanskelig å forestille seg hvor fornøyd en hadde vært om en hadde kjøpt Sigma sin Dersom vi ser bort fra det biledlige, så tror jeg at Nikon 300m f/2.8, både med og uten VR, holder verdien bedre over tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå