DaddyYankee Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hallo =) Jeg er 168! Og har vanlig kropp, ikke tykk, og ikke for tynn! Helt vanlig. Passer størrelsen S til meg da? Håper jeg kan få svar? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det passer ikke! Det kan jeg garantere deg! Du har alt for stor mage! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hmm Det kan jeg ikke svare på. Det beste er å sjekke ut. Prøve forskjellige klær med størrelsen small. Enkelte klær kan være større eller mindre enn andre. Selvom begge er small. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er intet klesgeni, men størrelser på klær varierer enormt fra merke til merke, leverandør til leverandør, land til land osv. osv. Som regel finner man en størrelsesguide for merket man kan noenlunde forholde seg til. Personlig kjøper jeg bare noen testplagg dersom det er på nett eller prøver dersom det er i butikk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Altså, om du er 168 sier jo ikke mye. Det er vekten som har noe å si. Jeg er 170 og bruker S. Vekten ligger på 63 for tiden. (Ja, bygger for det harde livet) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Har du vurdert å gå i ein klesbutikk og prøve? Høgda seier fint lite om din kroppsbygning. I tillegg varierer det frå merke til merke som andre har påpeika. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Altså, om du er 168 sier jo ikke mye. Det er vekten som har noe å si. Jeg er 170 og bruker S. Vekten ligger på 63 for tiden. (Ja, bygger for det harde livet) Vekten min er: 56-57 Det passer ikke! Det kan jeg garantere deg! Du har alt for stor mage! Helst seriøse svar! Forresten jeg har six pack! xD Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Med den vekten der vill jeg tro XS om det finnes i det du har tenkt til å handle. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Med den vekten der vill jeg tro XS om det finnes i det du har tenkt til å handle. XS er ikke der nei, dessverre! Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Seriøst... altså skal vi bedømme om det passer? De må jo prøve det! Det kan til med hende du tror det passer! Men det passer egentlig ikke Kanskje er du emo, kanskje er du homo! Masse som teller når det kommer til om det passer. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Seriøst... altså skal vi bedømme om det passer? De må jo prøve det! Det kan til med hende du tror det passer! Men det passer egentlig ikke Kanskje er du emo, kanskje er du homo! Masse som teller når det kommer til om det passer. haha, helt enig i det du sier! haha, men ville bare ha hjelp siden jeg skal bestille fra nettbutikk! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Og husk at plagg variere utrolig mye i størrelsen, jeg bruker S,M, L og prøvd plagg som er XL og for små.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 ^ Agree. Varierer fra klesplagg til klesplagg. En god idé kunne vært å ha sammenlignet målene på plagget (som jeg håper ligger på siden deres) med et av favorittplaggene dine i samme kategori. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Og husk at plagg variere utrolig mye i størrelsen, jeg bruker S,M, L og prøvd plagg som er XL og for små.. Hvilken plagg er det snakk om når du må ty til XL Homme? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 En tynn Polo RL dunjakke faktisk, XL ble for kort og fikk nesten ikke knept igjen, og jeg er ikke akkurat overvektig.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Eg har ingen plagg i S, det meste i M eller L, litt i XL. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Seriøst... altså skal vi bedømme om det passer? De må jo prøve det! Det kan til med hende du tror det passer! Men det passer egentlig ikke Kanskje er du emo, kanskje er du homo! Masse som teller når det kommer til om det passer. haha, helt enig i det du sier! haha, men ville bare ha hjelp siden jeg skal bestille fra nettbutikk! De fleste nettbutikker som selger klær pleier å ha en tabell der målene på de forskjellige størrelsene står. Så er bare å finne frem målebåndet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå