Gå til innhold

Steel Battalion

rsarsa

Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg trenger hjelp/ råd av andre som har /spiller dette spillet!

Sliter litt med venstre block på "den lille" kontrolleren...

Mangler lys lampa for femte gir og får heller ikke lys rundt knappene som brukes i startup av v.t`en...

Is there anybody out there?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønte ikke helt hva du mente med at du sliter med venstre block, men at lampene ikke fungerer skikkelig kan tyde på at kontaktene mellom de tre delene på kontrollpanelet ikke sitter helt skikkelig i. Hvis du tar de ut og så setter de skikkelig inn igjen. Sjekk også om den sitter ordentlig inne i Xbox-en. Hjalp det?

Lenke til kommentar

Jeg har sett et bilde hvor det lyser rundt de knappene som du flipper over for å starte v.t`en. Disse sitter på venstre side (left block)

Jeg har ingen lys her.

Heller ikke i femte gir....

Skal prøve å ta ledningene ut og inn igjen så snart jeg kan.....

Lenke til kommentar

Jepp....det er vel det det ender med...

Problemet er at dette var ram og rom lillestrøm og de hadde bare to eksemplarer.

Aner ikke hvor lang tid det kan ta før jeg kan få en ærstatning....?

Det er ikke mange av disse i norge....

Tenkte jeg skulle prøve å demontere og sette sammen igjen....det var en amerikaner dette virka for...Det som er kjipærn er at dama lusker rundt her hele tida og hu høgger nok hodet av meg hvis hu ser hva jeg har fleska ut spenn for... Så jeg har gjemt kontrolleren (ikke enkelt) og smugspiller når hu ikke er hjemme.....dritbra ikke sant?

Lenke til kommentar

Hehe, det var en god historie! Du må ha et godt stort skap hvis du har klart å gjemme unna den kontrollen :wink: Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men jeg ville prøvd en stund før jeg leverte den hvis de bare har to eksemplarer der.

Lenke til kommentar

Er det andre der ute som har kommet langt på dette spillet?

Nå har jeg ikke fått spillt så mye, hovedsakelig med tanke på min samboer (se forrige innlegg) og er for tiden stadig vekk død på mission tre.

Jeg begynnte tappert med normal vanskelighetsgrad, men fant kjappt ut at jeg måtte prøve "rookie".

Så langt har jeg lært at fiendens tankser er flinke til å gjemme seg under trær og slikt og min vertikaltanks raver høyt over disse.

I full panikk blir det da vanlig å se meg løpe av gårde i full fart, for å så bråsnu meg rundt for å se etter hva som skyter på meg.

Dette fører igjen til en nesten obligatorisk bråvelt med v.t`en og jeg går på trynet så møkka spruter!

Men det er moro!!!!

Lenke til kommentar
Er det andre der ute som har kommet langt på dette spillet?

Nå har jeg ikke fått spillt så mye, hovedsakelig med tanke på min samboer (se forrige innlegg) og er for tiden stadig vekk død på mission tre.

Jeg begynnte tappert med normal vanskelighetsgrad, men fant kjappt ut at jeg måtte prøve "rookie".

Så langt har jeg lært at fiendens tankser er flinke til å gjemme seg under trær og slikt og min vertikaltanks raver høyt over disse.

I full panikk blir det da vanlig å se meg løpe av gårde i full fart, for å så bråsnu meg rundt for å se etter hva som skyter på meg.

Dette fører igjen til en nesten obligatorisk bråvelt med v.t`en og jeg går på trynet så møkka spruter!

Men det er moro!!!!

Spillet er veldig vanskelig ja, selv på rookie. For å unngå å velte er det viktig å ikke snu seg så fort rundt. Prøv å vær litt mykere i bevegelsene og ikke dra joysticken helt til siden. Hvis du alikeveld er i ferd med å falle kan du redde deg ved å sidesteppe med pedalen helt til høyre. Prøv å se på kartet/radaren for å se hvor fiendene er og hva som skyter(du kan se rakettene o.l. komme mot deg) for å unngå panikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...