Twinflower Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Åh herre gud. Jeg trodde lys i PC'er var ut i 2004? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Crucial lanserer nå Ballistix Tracer – verdens første DDR3-minnemoduler med aktivitetsstyrt LED-lys. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 More bling for teh kids! Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Ser ut som en tivoli attraksjon. Endret 8. oktober 2008 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fin pynt på juletreet. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ohhh me like it. Praktisk å se når det er overklokkings problemer:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Eh.. Yay.. Så.. eh kult? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Endelig en god grunn til å kjøpe DDR3! Eller? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Til slutt må man ha sveisebriller på seg når man skrur på maskinen da man har horelys overalt. ;P Lenke til kommentar
stallman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 fettumuli å få sove me det dær Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 fettumuli å få sove me det dær Jeg husker fjernet fra tiden som student at jeg faktisk sov med pcen på inne på hybelen. Sover folka nå til dags med hodet inni kabinettet? Må være en helv3ttes jobb for kiropraktor å brekke opp nakken igjen etter noe sånn. well, bling bling. Hadde ikke kjøpt de om de kastet de etter meg, men... Smaken er som baken; den er delt og noen monterer lys på den. DrE Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nå føler jeg meg gammel... styggeste og teiteste jeg har sett på lenge. Hallo - skal man fjonge boksen sin, så bør man ha noe sans for estetikk og sånne greier. Da kan man ikke ha random-blinkende red-light district lys i maskinen... fyttef"#¤% Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Minnemodulene er i følge Crucial spesielt bygget for ytelsesentusiaster, case-moddere og folk som rett og slett har lyst til å ha noe som tiltrekker seg oppmerksomheten gjennom modifiserte eller vindusbaserte systemer. Kan de ikke bare si det rett ut? Modulene er spesielt bygget for de som er interessert i glorete juletrelys og diskolys. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lurer på om Crucial foretar markedsanalyser før de kommer med slike produkter... Hvis vi kaller denne tråden for en markedsanalyse så er det langt i fra noe interesse for slike produkter Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lurer på om Crucial foretar markedsanalyser før de kommer med slike produkter... Hvis vi kaller denne tråden for en markedsanalyse så er det langt i fra noe interesse for slike produkter De er jo eneste minneprodusenten som tilbyr LED lys på minnebrikkene (som jeg vet om, takker hw.no for det ) derfor vil det som er interesert i dette kjøpe fra dem. Og Crucial vil da kanskje få penger som ellers ville gått til et annet merke. (er ikke så mye forskjell på minnebrikker, blir litt som om du skal kjøpe ASUS eller EVGA skjermkort) Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Prakteksemplar på OVERRATED. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Integrert varmespreder? Hørtes litt rart ut. En rull med svart elektrotape bør kjøpes inn når slike ting ankommer posten. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Haha dette er litt komisk. Tidligere i dag kommenterte jeg at et X58 kort så ut som er overlesset juletre. I samme moment tenkt jeg "Det er vel ikke lenge før vi før datakomponenter som ser ut som Indiske busser". Og her har vi det jammen *ler* For å gi en lite innblikk i verdens bling-bling mekka. Bare vent til kvelden og slå på alle lyktene på utsiden så ligner det. Endret 8. oktober 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 De har fantes en stund nå. Har DDR2-versjonen på soverommet, pga. den andre rammen ikke funket. Vant den i en hw-julekonkurranse, og lysene plager meg som et blinkende juletre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå