Empire of the Sub Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Går jo ikke an å danse til hip-hop, det blir bare sånn halvveis rolige bevegelser. Where's the dance mozic? Lenke til kommentar
Vegard_Haug Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nok et musikkspill er annonsert, og denne gangen får vi prøve oss som DJ-er. Les mer Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 "Platespilleren kalles «Scratch Deck» og utvikles av Numark" Haha. En grunn til å ikke kjøpe dette. Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er ikke Numark et ganske etablert merke? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er vel det, men er vel som med mye annet, folk har noen merker de liker og noen de ikke liker. Selv klarer jeg ikke helt se hvordan Numark skulle klare å lage et dårligere "scratch deck" til et slikt spill enn noen andre. Litt skeptisk til hvor kult dette spillet blir. Noe av det morsomme med spill som Guitar Hero og Rock Band er for min del rocke-faktoren. Man må gjerne stå oppreist eller utfolde seg litt fysisk, og lever seg godt inn. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er ikke Numark et ganske etablert merke? Det er etablert, men kan ikke si merket kan måle seg med Denon, Pioneer eller Allen & Heath f.eks Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) De lager et spill av en aktivitet hvor det som oftest kun er aktivitet i båsen i overgangen mellom låtene? Jeg holder meg til Virtual DJ(evt. Traktor) hvor du faktisk ER DJ, ikke bare later som. Endret 8. oktober 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 "Platespilleren kalles «Scratch Deck» og utvikles av Numark" Haha. En grunn til å ikke kjøpe dette. Døh, Ikke diss Numark! Mine eldgamle TT200 er forsatt <3 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Testa et slikt DJ-spill i Malaysia, ble ikke imponert av det. Får se hvordan dette går. Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det var da noe lignende dette til den første playstationen. skulle være ganske artigt Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 De lager et spill av en aktivitet hvor det som oftest kun er aktivitet i båsen i overgangen mellom låtene? Jeg holder meg til Virtual DJ(evt. Traktor) hvor du faktisk ER DJ, ikke bare later som. Hihi, man later ikke som i Virtual DJ eller? :!: Og her skal de bruke hip-hop, der er det litt flere muligheter til å leke seg under hele mixen. De kunne også hatt med scouse, da dette også er en stil man kan leke seg mye med! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kan bli bra dette Går jo ikke an å danse til hip-hop, det blir bare sånn halvveis rolige bevegelser.Where's the dance mozic? Kan ikke danse du da, skjønner jeg. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Folk som ikke kan danse, skylder på musikken Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hihi, man later ikke som i Virtual DJ eller? :!:nei, man gjør ikke det... Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hihi, man later ikke som i Virtual DJ eller? :!:nei, man gjør ikke det... Ok, så du mener at man kan kalle seg DJ fordi man kan bruke mus & tastatur? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Nei, man kan kalle seg DJ når man kan mikse! Det betyr lite hvilke metoder du bruker, om det er vinyl, CD eller PC. Tar du f.eks. en titt på Richie Hawtin's setup ser du hvor mye bedre selv den beste vinyl-snurrer blir med en laptop og en par-tre kontrollere. Endret 9. oktober 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tildels enig, bruker man midi-kontrollere er blir dette noe litt annet, det er et bra verktøy! Men uansett, skal man kalle seg dj burde man beherske cd/vinyl, da det ofte er stor forskjell fra en kontroller til cd-spiller og mixebord. DJ = Disc Jokey, altså en kar som snurrer disker. Så det ligger vel i ordets betydning at man burde beherske dette. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tildels enig, bruker man midi-kontrollere er blir dette noe litt annet, det er et bra verktøy! Men uansett, skal man kalle seg dj burde man beherske cd/vinyl, da det ofte er stor forskjell fra en kontroller til cd-spiller og mixebord. DJ = Disc Jokey, altså en kar som snurrer disker. Så det ligger vel i ordets betydning at man burde beherske dette. Man trenger ikke å snurre på disker for å kalles DJ nå lenger Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 DJ = Disc Jokey, altså en kar som snurrer disker. Så det ligger vel i ordets betydning at man burde beherske dette. Joa, men vi lever ikke på 90-tallet lengre.. Det er muligens litt kjipere, ja, men veldig mye av dagens DJer bruker dataprogrammer. Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Formelen er enkel; Kan du beatmixe ved å -lytte- til musikken er du DJ. Må du bruke beatcounter eller andre hjelpemidler for å få det til er du n00b. Så enkelt er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg