Simon Aldra Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Første bilde i BK fra meg på år, måneder, uker, dager, timer og kvantesprang. Et bilde jeg er ganske fornøyd med, som jeg selv syns er en grei og dyster mix mellom kunst og nyhetsfoto. Saken er uvær. Men det er jo opp til dere å bestemme hva dere syns om det. E-3, 14-54, 14mm, f/4, ISO400 og 1/250s. Skyt i vei. Lenke til kommentar
presjes Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kan fint se at paraplyen har hvert ute for et voldsomt uvær av regn og vind, men et bedre bilde av uvær tror jeg ville hvert en paraply i aksjon i uværet. Akkurat når paraplyen vrenges og personen desperat prøver å få på seg hetta si eller noe. For min del reflekterer bilde hvor idiotisk det er å legge igjen en paraply midt på gata selvom den har hvert i et kraftig uvær. Bruk nå ihvertfall søppeldunken om du ikke vil ha paraplyen lenger,hehe. Men utover at bilde ikke ga meg Uvær, heller stille etter stormen, så syns jeg det var fint. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dette er et illustrasjonsbilde for presse. Typisk arkivbilde som trekkes frem hvert fjerde år. Og ok som sådan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå