Gå til innhold

Bytte tilbake til vista = Umulig?

Anbefalte innlegg

Okey, jeg vet IKKE hva som er galt i det hele tatt..

Men jeg klarer meg ikke med Linux, så jeg skal gå tilbake til Vista, inntil videre i hvertfall :p

Men når jeg prøver og bytte tilbake til Vista, så går det ikke av en eller annen salgs merkelig grunn.. Det er utrolig plagsomt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller hva som er galt.

EDIT: "Windows Finner ikke et systemvolum som oppfyller kriteriene for installasjon." er det som står når jeg prøver og installere vista..

Endret av Sigveee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Det hadde vært veldig fint om du forklarte hva det er som gjør at Vista ikke vil installeres enn å bare si at noe er galt

Lenke til kommentar
Det hadde vært veldig fint om du forklarte hva det er som gjør at Vista ikke vil installeres enn å bare si at noe er galt

"Windows Finner ikke et systemvolum som oppfyller kriteriene for installasjon." er det som står når jeg prøver og installere vista.: /

Lenke til kommentar

Frister litt å hevde at dette er en NaB, menmen. Slenger meg på antakelsen om at det er Vista som ikke takler disken din dersom den ikke kjenner igjen filsystemet. Sleng opp en gnu/linux livecd og gparted eller eventuellt terminal, sudo su, fdisk /dev/<disk>, d <partisjonsnummer> <enter> til alle er borte, w <enter>, start om igjen og prøv på nytt. Eventuellt kan du bruke en "Windows Ultimate BootCD" eller WinPE. Installerer med standard installasjonsplate eller en recovery-sak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...