Piokken Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Vi er en vennegjeng som er order på Sea of dreams som regner med vi skal lage et guild Ikke noe store greiene annet enn å ha det kjekt og kunne spille på lag / teame opp når det passer for de som er på og de som vil og ellers ha en plass å snakke dritt om alt tenkelig Foreløpig er det 5 stk vi er og vi regner med at de som er interessert å joine får bli med Eneste krav er jo å ha en voksen oppførsel på en måte da vi er fra 25-40 år så unger på 14 år med skrik og lyder er litt i drøyeste laget , men humor mangler vi ikke Men at man er 18 år ihvertfall så havner man iallfall ikke helt bak mål Det vi pleier å gjøre er alt fra Public quests til vanlig questing og pvp og det som frister der og da og hva man gidder Men whisper in game til Lamer eller Svettlana hvis noen er interessert Eller her så kan evt jeg adde i spillet senere Vi holder oss norske og små, og har egen ventrilo som brukes jevnt Endret 8. oktober 2008 av Piokken Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vi er en vennegjeng som er order på Sea of dreams som regner med vi skal lage et guild Ikke noe store greiene annet enn å ha det kjekt og kunne spille på lag / teame opp når det passer for de som er på og de som vil og ellers ha en plass å snakke dritt om alt tenkelig Foreløpig er det 5 stk vi er og vi regner med at de som er interessert å joine får bli med Eneste krav er jo å ha en voksen oppførsel på en måte da vi er fra 25-40 år så unger på 14 år med skrik og lyder er litt i drøyeste laget , men humor mangler vi ikke Men at man er 18 år ihvertfall så havner man iallfall ikke helt bak mål Det vi pleier å gjøre er alt fra Public quests til vanlig questing og pvp og det som frister der og da og hva man gidder Men whisper in game til Lamer eller Svettlana hvis noen er interessert Eller her så kan evt jeg adde i spillet senere Vi holder oss norske og små, og har egen ventrilo som brukes jevnt Jeg joiner gjerne, navnet er divell, rank 17 snart 18 og renowed 15 warrior priest er klassen Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) edit: leste ikke topic. Endret 9. oktober 2008 av MysticoN Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Vell no har eg spelt ein del på ein RP server, men der e ikkje en dritt som rollespela akkurat no, så begynn og bli lei av akkurat det, og kunne gjerne ha starta ein ny karakter på Sea of dreams Så når eg har fått ein karakter oppe og gå kan eg ta kontakt med ein av dykk. Eg er forresten 29 år. Om dykk er interessert i å ha meg med PS: Kva side er det dykk spelar på ? Endret 9. oktober 2008 av Efagimo Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har snakket med disse folkene online, det kommer ikke til å bli noe spessielt ut av dette tror jeg, virker som de ikke skal game noe serlig en cassual guild altså, og får å en samfølelse bør du joine en litt aktiv guild. Lenke til kommentar
Piokken Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Har snakket med disse folkene online, det kommer ikke til å bli noe spessielt ut av dette tror jeg, virker som de ikke skal game noe serlig en cassual guild altså, og får å en samfølelse bør du joine en litt aktiv guild. Noe barnslig kommentert da du sa heller lite og faktisk fremdeles ikke leste at vi spesifikt lette etter voksne folk Og det å lese posten er og greit i seg selv Du skreiv noen setninger gikk av og offline og virka lite interessert og ble afk flere tider pga battlegrounds og jeg var den eneste du prata med av oss de få setningene du sa og Men 17 år og vi er 25 og opp så er det vel naturlig at vi tenkre ulikt Her er det faktisk snakk om en grei gjeng på 5 stk som spiller flere timer dagen men vi har ikke planer om å bli en massiv guild hvor daglige raids og påmeldinger blir noe av, Men heller en guild der folk kjenner hverandre og hjelper de som trenger det, men for all del det er de som liker seg i store guild på 300 stk og omvendt Men du trenger ikke kommentere noe søppel fordi du skreiv 4 setninger totalt til meg bare og dermed si du har snakka med oss i guilden det blir litt drøyt Endret 9. oktober 2008 av Piokken Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har snakket med disse folkene online, det kommer ikke til å bli noe spessielt ut av dette tror jeg, virker som de ikke skal game noe serlig en cassual guild altså, og får å en samfølelse bør du joine en litt aktiv guild. Noe barnslig kommentert da du sa heller lite og faktisk fremdeles ikke leste at vi spesifikt lette etter voksne folk Og det å lese posten er og greit i seg selv Du skreiv noen setninger gikk av og offline og virka lite interessert og ble afk flere tider pga battlegrounds og jeg var den eneste du prata med av oss de få setningene du sa og Men 17 år og vi er 25 og opp så er det vel naturlig at vi tenkre ulikt Her er det faktisk snakk om en grei gjeng på 5 stk som spiller flere timer dagen men vi har ikke planer om å bli en massiv guild hvor daglige raids og påmeldinger blir noe av, Men heller en guild der folk kjenner hverandre og hjelper de som trenger det, men for all del det er de som liker seg i store guild på 300 stk og omvendt Det var ikke det miste barnslig skrevet, jeg siterte bare det du sa til meg: " Bare så du vet det kommer ikke dette til å bli en "hardcoreguild" kommer til å begynne med bli en venne guild så det kommer ikke til å gå så veldig fort fremmover. Herregud du trenger ikke å si at jeg er barnslig pga jeg siterer det jeg noenlunde fikk høre av deg. Dessuten snakket du i gåter, det var akkurat som du gjentok settningene også virket det som du aldrig har vært i en scenario, prøver jo faktisk å bidra til teamet/laget mitt og defor var jeg ofte afk. Lenke til kommentar
Piokken Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Har snakket med disse folkene online, det kommer ikke til å bli noe spessielt ut av dette tror jeg, virker som de ikke skal game noe serlig en cassual guild altså, og får å en samfølelse bør du joine en litt aktiv guild. Noe barnslig kommentert da du sa heller lite og faktisk fremdeles ikke leste at vi spesifikt lette etter voksne folk Og det å lese posten er og greit i seg selv Du skreiv noen setninger gikk av og offline og virka lite interessert og ble afk flere tider pga battlegrounds og jeg var den eneste du prata med av oss de få setningene du sa og Men 17 år og vi er 25 og opp så er det vel naturlig at vi tenkre ulikt Her er det faktisk snakk om en grei gjeng på 5 stk som spiller flere timer dagen men vi har ikke planer om å bli en massiv guild hvor daglige raids og påmeldinger blir noe av, Men heller en guild der folk kjenner hverandre og hjelper de som trenger det, men for all del det er de som liker seg i store guild på 300 stk og omvendt Det var ikke det miste barnslig skrevet, jeg siterte bare det du sa til meg: " Bare så du vet det kommer ikke dette til å bli en "hardcoreguild" kommer til å begynne med bli en venne guild så det kommer ikke til å gå så veldig fort fremmover. Herregud du trenger ikke å si at jeg er barnslig pga jeg siterer det jeg noenlunde fikk høre av deg. Dessuten snakket du i gåter, det var akkurat som du gjentok settningene også virket det som du aldrig har vært i en scenario, prøver jo faktisk å bidra til teamet/laget mitt og defor var jeg ofte afk. Det sto allerede at vi ikke kom til å bli en hardcore guild så det var jo ikke helt nødvendig å skrive det på den nedlatende måten for å si det sånn da, det var der jeg sikta. Leser du posten så ville det neppe blitt noe mer stress for deg enn å skippe det hele egentlig, og hva folk mener med å gå fremover i en guild kan være så mye, men at det er folk som kjenner hverandre bedre enn rogue 1 2 3 er bare en fordel etter min mening og var vel så og si det du og sa så da tar du litt feil der, men vi sikter ikke til å bli en hardcore guild nei har tross alt et liv utenom og 4 dager x 5 timer faste spilletimer i raidlignende greier fikk jeg nok av i wow og endgamen der. Og hvor det står at vi skal være en sinnsyk pwne guild ser jeg ikke at jeg skrev fra børjan av Lenke til kommentar
zoby Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Så er vel DETTE plassen du skal poste angående rekruttering. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Må si lykke til, er veldig greit med en guild man kjenner hverandre på både in-game navn og muligens også RL navn. Skaper et veldig samhold i guilden, og sikkert mye snakk på vent/TS. Desverre spiller jeg på eltharion. Måtte bare si at Rest1peace, å gå inn i noens rekruteringstråd for å prøve å hindre/"advare" andre for å joine guilden, siden den ikke passet for deg, er nok barnslig. Hvertfall unødvendig. som sakt, lykke til videre Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Må si lykke til, er veldig greit med en guild man kjenner hverandre på både in-game navn og muligens også RL navn. Skaper et veldig samhold i guilden, og sikkert mye snakk på vent/TS. Desverre spiller jeg på eltharion. Måtte bare si at Rest1peace, å gå inn i noens rekruteringstråd for å prøve å hindre/"advare" andre for å joine guilden, siden den ikke passet for deg, er nok barnslig. Hvertfall unødvendig. som sakt, lykke til videre Tror ikke du vet hva vi snakket om før han lagde denne tråden, pluss at jeg bare sa noe fakta og dette er et DISKUSJONS FORUM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå