Kakofoni Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Når et syttitallsikon som Keith Emerson kommer med ny plate er det ambisiøs progrock for alle penga. Les mer Lenke til kommentar
Evig student Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Spennende anmeldelse, selv om jeg ikke synes alle av de få sangene på albumet er like cheesy som deg. Og når var Bonilla vokalist i Purple En klar 8/10! Skulle jeg våge meg på en beskrivelse, ville jeg vel sagt at platen høres ut som Dream Theater med en god komponist. Men takk for anmeldelsen, godt å se at noen følger med på hva som kommer fra den kanten! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Proggen er jo evig cheesy, spesielt det fra åttitallet. Det hører jo med, og er ikke akkurat negativt. Marc Bonilla har jobbet med, fremført med, og spilt inn med Deep Purple, skal vi tro bandet selv. At han var spesifikt vokalist er nok litt vel unøyaktig fra min side, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg