toffusdokkus Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skal nå ut i ørkenen med mine Pataponer, men den ene sier at jeg må aktivere regn eller noe slikt. Har prøvd å gå ut i ørkenen uten, men det går ganske dårlig. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har du besøkt de forrige verdnene (særlig de helt første) med de nye trommene dine? Mulig du møter på noen ting du ikke kunne aktivert tidligere! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Om jeg husker rett skal du få X-tromma, og den kan aktiveres når du kommer til et lite "veiskilt" i brettet som er før/eller der du trenger å få regn. Bong-bongbong-bong, må du alltid skrike på starten av ørkenbrettet, og så skrike det når du skal inn i ørkenen, og et par ganger inni der igjen (noe som viste seg å være ganske vanskelig, så jeg er litt stuck ) Utrolig rotete post, men håper du finner ut av det. Lenke til kommentar
toffusdokkus Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Okei,takk! Da er det rett tilbake til start og lete etter X-tromma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå