Messifan881 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hei. Jeg har en ganske gammel pc nå som ikke er det beste å spille spill på, derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe meg en ny. Vil gjerne ha en pc som egner seg for meg(Spiller utrolig mye bf2).. Vil helst ha en pc som ikke er for dyr.. Noen som har noen tips.. Kan nesten ikke noe om pc så det hadde vært fint om dere ikke snakker helt "gresk" Endret 8. oktober 2008 av Messifan881 Lenke til kommentar
Subzero245 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei. Jeg har en ganske gammel pc nå som ikke er det beste å spille spill på, derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe meg en ny. Vil gjerne ha en pc som egner seg for meg(Spiller utrolig mye bf2).. Vil helst ha en pc som ikke er for dyr.. Noen som har noen tips.. Kan nesten ikke noe om pc så det hadde vært fint om dere ikke snakker helt "gresk" Denne skulle vel koste rundt 6 tusen og kjører nok det meste av spill idag https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=84349 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har laget et annet oppsett som man også kan kikke litt på. Link. Lenke til kommentar
Subzero245 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ^ mangler jo strømforsyning da Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det følger med kabinettet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 HER har jeg satt sammen en PC til den nette sum av 5816 kroner hos Amentio (alt på lager så bare å bestille). Delene jeg har valgt er: Kabinett inkl strømforsyning: Antec Sonata III Billig kabinett med av en helt grei kvalitet, medfølger også en ganske god strømforsyning. Hovedkort: Gigabyte GA-P35-DS3 Billig og bra. Kansje litt gammelt brikkesett, men så lenge du ikke skal kjøre crossfire går det bra. Prosessor: Intel Core 2 Duo E8400 En god dual core prosessor som er basert på 45 nm teknologi. Skjermkort: Sapphire Radeon HD 4870 High end skjermkort som kjører alt av nye spill bra. Minne: OCZ DDR2 PC2-6400 Vista Upgrade 4GB-Kit (2x2048MB) Billig minne med god kvalitet. Ikke det som klokker best, men regner med du ikke skal gjøre det. Harddisk: Samsung SpinPoint T166 500 GB SATA En harddisk med god kvalitet. DVD-rom: Samsung SpinPoint T166 500 GB SATA Billig og bra. Hei. Jeg har en ganske gammel pc nå som ikke er det beste å spille spill på, derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe meg en ny. Vil gjerne ha en pc som egner seg for meg(Spiller utrolig mye bf2).. Vil helst ha en pc som ikke er for dyr.. Noen som har noen tips.. Kan nesten ikke noe om pc så det hadde vært fint om dere ikke snakker helt "gresk" Denne skulle vel koste rundt 6 tusen og kjører nok det meste av spill idag https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=84349 Har laget et annet oppsett som man også kan kikke litt på. Link. Vil bare si til dere at prøv å lag handlevogner hvor en enkelt butikk har alle varene inne. Er så mye enklere for den som skal kjøpe. Lenke til kommentar
Subzero245 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Det følger med kabinettet. oops my bad Endret 10. oktober 2008 av Subzero245 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå