evgeny Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hei. Jeg har trøbbel med å kalle på events når jeg har skrevet noe i teksfelt og trykke enter. Jeg har altså flere asp:textboxer og søke asp:buttons på siden min som ser noe slik ut: textbox1 søk1 textbox2 søk2 textbox3 søk3 textbox4 søk4 textbox5 søk5 hver textbox og søk har jeg lagt inn i en panel med defaultbutton = den knappen som skal trykkes på. Problemet er når jeg for eks skriver i textbox2 og trykker enter(søk2 kjøres) da kommer resultatet på neste side, så tar jeg "back" i browseren for å komme tilbake til søke siden og skriver i textbox3 og enter da kjøres fortsatt søk2 og viser resulatet jeg søkte første gang. Noen som har en logisk forklaring på dette og tips til hvordan jeg kan løse problemet? Takk på forhånd Endret 8. oktober 2008 av evgeny Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sikker på at det er knapp 3 som trykkes? Er URLen lik? Isåfall kan jo siden være cachet. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 ja jeg er sikker. selv om jeg bruker musa og trykke på knapp 3 så kaller den på søk2 eventen. Hvis den er cachet. hvordan uncacher jeg den? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bare se i browseren om URLen er den samme.. Uansett, den sender jo alt på nytt til serveren uansett når du trykker på knappen, så vet ikke om cacheingen har noe å si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå