Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærest med sin firemenning?


Gjest Guest_Yeahright_*

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke lyve, jeg møtte ei jævla pen jente på et slektstreff. Må si det var rimelig rart. Prøvde å dytte tankene ut av huet, kunne ikke gått rundt og sagt at jeg er sammen med noen som jeg møtte på et slektstreff. Hun var vel firemenningen min. Tror en del folk ville reagert, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bramle: grensa mi går det hen hvor de ikke har noen blodsbånd til meg overhodet..

"Hvor dum går det an å bli, spør deg?"

Menneskeheten startet en eller annen plass, med veldig få eksemplarer. Samtidig har det vært nær-utryddelser og pester opp igjennom.

Du har etter all sannsynlighet blodsbånd til de aller aller fleste levende mennesker.

Good luck.

 

Og å insinuere incest?! Makan til vås! Du er jo fullstendig og totalt på bærtur. Ignoransen din slutter visst aldri å overraske meg.

 

Hun var vel firemenningen min. Tror en del folk ville reagert, eller tar jeg feil?

Sannsynligvis ville ingen utenom Melisma reagert. Så neste gang du har muligheten er det ikke en grunn i denne verden til å la være. Det er ingen fare for innavl, det er ikke så det blir et innviklet "min tante er min bror og onkel"-forhold, det er langt fra ulovlig eller moralsk feil, rett og slett fullstendig ok.

Du hadde ingen relasjon til henne fra før, så de få genene dere kanskje tilfeldigvis deler har ingen betydning whatsoever.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Hun var vel firemenningen min. Tror en del folk ville reagert, eller tar jeg feil?

Sannsynligvis ville ingen utenom Melisma reagert. Så neste gang du har muligheten er det ikke en grunn i denne verden til å la være. Det er ingen fare for innavl, det er ikke så det blir et innviklet "min tante er min bror og onkel"-forhold, det er langt fra ulovlig eller moralsk feil, rett og slett fullstendig ok.

Du hadde ingen relasjon til henne fra før, så de få genene dere kanskje tilfeldigvis deler har ingen betydning whatsoever.

Vel. Kan vel likevel oppstå et par rare situasjoner.

 

"Dere passer så fint sammen! Hvor møttes dere?"

"På slektstreff :)"

Lenke til kommentar
Hun var vel firemenningen min. Tror en del folk ville reagert, eller tar jeg feil?

Sannsynligvis ville ingen utenom Melisma reagert. Så neste gang du har muligheten er det ikke en grunn i denne verden til å la være. Det er ingen fare for innavl, det er ikke så det blir et innviklet "min tante er min bror og onkel"-forhold, det er langt fra ulovlig eller moralsk feil, rett og slett fullstendig ok.

Du hadde ingen relasjon til henne fra før, så de få genene dere kanskje tilfeldigvis deler har ingen betydning whatsoever.

Vel. Kan vel likevel oppstå et par rare situasjoner.

 

"Dere passer så fint sammen! Hvor møttes dere?"

"På slektstreff :) "

Akkurat det jeg tenkte. :wee: Nei, jeg kunne aldri hatt et forhold til firemenningen, det ville føltes for rart. Hu bor jo langt unna også, det hadde ikke vært aktuelt, poenget var bare at hu var forbanna pen.
Lenke til kommentar
Hun var vel firemenningen min. Tror en del folk ville reagert, eller tar jeg feil?

Sannsynligvis ville ingen utenom Melisma reagert. Så neste gang du har muligheten er det ikke en grunn i denne verden til å la være. Det er ingen fare for innavl, det er ikke så det blir et innviklet "min tante er min bror og onkel"-forhold, det er langt fra ulovlig eller moralsk feil, rett og slett fullstendig ok.

Du hadde ingen relasjon til henne fra før, så de få genene dere kanskje tilfeldigvis deler har ingen betydning whatsoever.

Vel. Kan vel likevel oppstå et par rare situasjoner.

 

"Dere passer så fint sammen! Hvor møttes dere?"

"På slektstreff :)"

Og....?

Alle som har vært på et slektstreff vet at det er fler fremmede enn kjente der, dvs en haug mennesker man ikke har relasjon til utover tynt blod.

 

Artig du spør egentlig, for jeg hadde selv noe på gang med ei jeg så på slektstreff i min tid. Dette var morssida, som er i tr.heim, mens jeg er born&bred kr.sand.

Jeg var sjenert på selve treffet, og snakket aldri med henne. Men brukte onkler, tanter og foreldre i ettertid til å finne ut hvem hun var.

Ingen som reagerte på det. Hva slags *menning hun er aner jeg ikke. Hvor vil du sjøl trekke grensa for hvem du kan treffe på sleksstevne og likevel date? Er 7menning ok? 12menning?

Lenke til kommentar

Nettopp.. Og tenk på små bygder rundt om i landet. I mange er det nok ganske umulig å finne noen som ikke er familie i ett eller annet ledd.

 

Selv skjønner jeg ikke problemstillingen. Det er lov for søskenbarn å gifte seg i norge, da er det ganske åpenbart at ikke firmenninger er "farlig" på noe som helst vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...