uranus Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Først og fremst vil jeg spørre om det skulle hatt noe å si at koden funker på ene webhotellet men ikke det andre. Det er en kode jeg prøver å få til som henter ut sporingsinformasjon om pakker osv. Altså Posten sporing. Koden funker fint på ene webhotellet mitt hos Uniweb, dog ikke det andre hos Uniweb. Funker heller ikke hos Cliche webhotellet og den vet jeg har Curl aktivert. Noen som har peil sånn uten videre? Ville ikke legge ut koden før jeg eventuellt må tilfelle noen tar den, dog det er ikke så farlig men dere skjønner. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan ikke fungerer? Feilmeldinger? Kan det være forskjellig bane noen steder? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei her er greia, prøve å forklare litt bedre. Jeg har laga en form hvor du skriver inn kollinummer, så får du ut samme info du får på Posten.no men jeg har også laga Google Maps kart som viser hvor pakken befinner seg. Stiene er riktige fordi du har definert linken til Postens sporingsside, så bruker jeg curl til å hente ut resultatene. Dette er greit nok. Forskjellen er at på ene webhotellet får man resultatene ut, det andre får man de ikke ut. Skjønner ikke hvorfor det skal være forskjell DOG Cliche har ikke safemod av. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det vil da si at Safe Mode er på? Regner med det har noe å si. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 "... det andre får man de ikke ut". Hvis du vil ha hjelp, må du nesten utdype problemet ditt. Returnerer den noen feilmeldinger? Blir siden hvit? Går jorden under? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det som skjer er det jeg sa. Man får ingen resultater på ene webhotellet, mens det fungerer feilfritt på det andre. Fungerer også perfekt på lokalserveren min. Safemod er på hos cliche og de nekter å slå det av. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fungerer det på lokalserveren din med safemode på da? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Er ikke helt sikker, fordi jeg vet ikke hvordan jeg aktiverer/deaktiverer det. Er Xampp eller hva det heter som jeg kjører lokalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå