BorgeF Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Her er en liten rangering av tidenes filmskurker. Den jeg savner mest av alt, er Ralph Fiennes som Amon Goeth i Schindler's List. Han var bare fantastisk!! Noen dere savner? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ville helt klart byttet ut Heath Ledgers versjon av Joker med Jack Nicholson. Har ingenting imot HL, men den versjonen av Joker er rett og slett ikke morsom nok. Joker skal ikke være en kaldblodig psykopat, men en sprø gærning med flere one-linere enn Ash fra Evil Dead. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Ralph Fiennes som Amon Goeth i Schindler's List. Beste filmskurken på film EVER. Er ikke noe som er mer cruel enn å snipe jøder fra balkongen. Endret 8. oktober 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Denne lista er ufullstendig uten Brigadier Generel Francis X Hummel! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg ville helt klart byttet ut Heath Ledgers versjon av Joker med Jack Nicholson. Har ingenting imot HL, men den versjonen av Joker er rett og slett ikke morsom nok. Joker skal ikke være en kaldblodig psykopat, men en sprø gærning med flere one-linere enn Ash fra Evil Dead. Uenig. TDK-jokeren hadde en langt bedre kombo av skremsel og humor enn Jack-jokeren som kun fyrte opp ablegøyer. Ellers stilig at de har fått med "tannlegemonsteret" Christian Szell, en mindre kjent fyr fra skurkeverdenen. Savner også Amon Goeth, samt Auric Goldfinger, Frank fra Once Upon A Time In The West, Grüber-bror 2, Roy Batty, Commodus fra Gladiator, Biff Tannen, Ivan Drago og Chancellor Adam Sutler for å nevne noen her i farta. Endret 8. oktober 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Frank fra Once Upon.. er en skurkjævel ja. "Keep your loving brother happy" Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Foretrekker Heath Ledger-Jokeren jeg. To helt forskjellige rolletolkninger selvsagt (og for en karakter Jokeren er, sånn generelt). Men HLs er liksom en blanding en tegneseriefigur og en troverdig psykopat, og jeg har en tendens til å like det når det settes en realistisk vri på tegneseriefigurer og denslags. Passer bra inn i Nolans realistiske Batman-univers, også. Men på alle andre områder eier selvsagt Nicholson Ledger totalt. Amon Goeth er nevnt, og takk for at du dro fram Biff Tannen, Bacon. Jeg vil nevne presten i Fanny och Alexander. En ufordragelig tyrann, men samtidig har han en så stor tro på at det han gjør er rett, at det blir vanskelig å hate ham. Knallgod karakter. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ville også byttet ut Ledger med Nicholson. Også savner jeg Bolo Yeung som Cholg Li i Bloodsport. Han var 50 år gammel i den filmen Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Kurtwood Smith når han spilte i RoboCop. Endret 8. oktober 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå